183. forduló, 185. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 21. 13h:11'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 311.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 306.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 292.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 58 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-9 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a massza farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza kékes kitinhátát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza kékes kitinhátát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 34 életpontot vesztettél. A massza karmaival feltépi a torkodat! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [15 pontot használtál fel, van még 274.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+149 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

118 119 120
59
60
61
(119,60) ryuku futárbérenc (#765), massza (#217)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[118,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vadtroll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadtroll bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 208 (limit: 475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16589.
Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [1 pontot használtál fel, van még 273.]
[0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[119,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-21 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy hegymélyi lidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a erdei makkfonyát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [119,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elfeledett kalandor előtt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a topránypolip bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mérges nyukmár!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [119,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy drakolich volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [47 pontot használtál fel, van még 226.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[120,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Továbbmész...) [121,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra duzzadt tőgyét. Kritikus ütés! (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Vörös Gondróval. Fairlight szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy bronz végzetmedált, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mithril kesztyűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy quwarg őrparancsnok trófea és egy quwarg szellem trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[48 pontot használtál fel, van még 178.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[122,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy The Undertaker hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült ryuku ostromteknős lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz lord.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval megcsapod a csontváz lord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a csontváz lord nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 210 (limit: 475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16809.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [123,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt tigris.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 139.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[123,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Vajon mit rejthet a föld mélye? A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [122,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az élőholt sullár jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt sullár jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 212 (limit: 475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17029.
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 119.]

szk 7000 765 361 keresed a 7000. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 118.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 21 Merészség: 6/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 293/111 Jellem: jó (393) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 397/3 Pénz: 517 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 24/2 Pszi pont: 14/1
Eddig összesen 1421 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 913 TP-t kaptál. Jelenleg 643 553 TP-d van. A következő szinthez még 156 447 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, varkaudar felderítő, élőholt tigris. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 233 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24/88 (+13%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: *22/100
lőfegyverek: 24/39 (+4%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); vortexvessző (#2331) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
122,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/11 (+44%) 2. nyomkövetés: 37/47 (+40%) 3. mászás: 10/47 (+9%)
4. csapdakészítés: 13/51 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/49 6. gyógyítás: 35/22
7. titkosírás: 4/15 (+11%) 8. felderítés: 5/90 (+6%) 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 14/66 (+6%) 11. taumaturgia: 24/31 (+4%) 12. szörnyismeret: 23/37 (+33%)
13. pszi: 2/94 (+8%) 14. zárnyitás: 1/5 15. vadászat: 20/31 (+2%)
16. bányászat: 30/59 17. főzés: 2/52 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 65, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1982 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 + ezüsttollú nyíl (#363) 2 mérgezett tüske (#23) 20 tüske (#22)
30 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * alligátorbőr cipő (#662) 1 bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
14 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 144]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 81 csepp ugh méreg (#166), fér még: 63]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
6 zöld üveg (#82) [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 111]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
3 + deus ex machina (#1) 2 éjkő (#2369) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147)
17 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 8 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
42 álompor (#396) 24 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230) 45 csuklyavirág (#133)
3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 24 drótszőr (#37)
8 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 3 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 9 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
17 gyöngymangó (#135) 4 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
37 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 5 kőszem (#304)
1 kvazár (#244) 9 lidércesszencia (#1074) 26 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 2 moa obszidián (#380) 1 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667) 9 óndarab (#85)
1 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
4 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 6 rézdarab (#70)
6 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
5 téfea-agy (#172) 12 tigroszlán fog (#63) 1 troll csont (#704)
1 vapár ág (#110) 9 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
9 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 116.55 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133)
1 deus ex machina (#1) 1 vashegyű nyíl (#176) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 3 ork csodaszer (#1228)
3 purifikátor háj (#269) 2 sáfránypor (#211) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123 124
59
60
61
62
63
64
65
66
(118,61) 24. jellempróba, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, vadtroll (#70), élőholt quwarg (#202)
(119,62) kétfejű troll (#163), Tharr oltár, tűzrakó hely (#1169)
(119,63) manaelementál (#290), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, mély kút (#93), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), 25. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95)
(119,64) manifesztátor (#124), oltár
(120,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba, manaelementál (#290), ryuku ostromteknős (#362)
(121,64) márványtorony (#175), 34. jellempróba, Leah oltár, ragyás burástya (#111), kérődző etra (#368), Vörös Gondró (3906. kalandozó)
(122,60) Dornodon oltár, 47. jellempróba, élőholt sullár (#216), élőholt quwarg (#202)
(122,63) rájanyékek (#58), gumifa (#38), phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku ostromteknős (#362)
(123,60) friss csatamező (#262), 49. jellempróba, Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(123,61) élőholt tigris (#766), oltár
(123,62) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek