Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 12. 12h:21' EZ A 371. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD 372. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
bb 37 108 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (108 darabot) |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 7 94 6 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 137 20 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 322 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
tv 35 37 | támadó/véd. varázslat a 35. varázslatot a 37. varázslatot |
ftv 47 237 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 237. szörnyet |
t 747 1 | támadod a 747. szörnyet |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [165,79] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
kt 683 | elkészíted a 683. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 1192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 18, gyógyulás: 28, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [167,79] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [168,77] Továbbra is síkságon vagy.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 130, gyógyulás: 49, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [168,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a drasmólyom testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [166,73] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgoró jobb lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
RYUKU MENETPAJZS (1320. TÁRGY) Ritka, hogy egy ryuku katona pajzsot vesz a bal kezébe, de azért időnként előfordul. A magas, vékony, kékre lakkozott, vendesorból készült pajzs kiválóan ellenáll az ellenfél ütéseinek, s a támadások hárítása mellett teret kínál újabb csapások bevitelére is. Vagyis: ha a ryuku menetpajzzsal harcolsz +9 védekezést kapsz, és kettővel többször támadhatsz a jobbkezes fegyvereddel. Ehhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
Erő: | 29 (37) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 26 (34) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (49) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 307/443 | Jellem: | gonosz (483) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 21 (38) | Varázspont: | 398/91 | Pénz: | 67 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/1 | Pszi pont: | 61/18 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 26/95 (+8%) | vágófegyverek: | 10/54 (+4%) |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | 24/42 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/47 | 2. nyomkövetés: | 41/37 (+4%) | 3. lopás: | 11/66 |
4. mászás: | 7/85 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 14/15 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/62 |
7. gyógyítás: | 30/79 | 8. titkosírás: | 3/28 | 9. felderítés: | 13/27 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 25/28 (+41%) | 12. taumaturgia: | 21/64 |
13. versengés: | 10/49 (+7%) | 14. harcművészetek: | 29/72 | 15. zene: | 6/13 |
16. szörnyismeret: | 24/32 | 17. pszi: | 9/75 | 18. vadászat: | 5/87 |
19. bányászat: | 12/64 (+10%) | 20. úszás: | 10/2 | 21. főzés: | 11/68 (+9%) |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | becsületjel (#158) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | |
sötét halál (#45) | >> | kultúrmasztodon (#227) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! (teljesítve) |
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 98 | drótszőr (#37) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 19 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 1 | varázskő (#305) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
67 | arany (#50) | 4 | amniosz (#203) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | elf tekercs (#683) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | kőszem (#304) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | sötét tekercs (#535) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | zöld üveg (#82) |