183. forduló, 185. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 24. 9h:14'
EZ A 628. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
629. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

CHENON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,79] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1399 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

fkt 22 40 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (40 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

kf 20 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat
Előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[112,78] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy templomot. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,78] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén fejét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel egy hóhérbimbót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy világítótornyot. Látsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll ritualista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a troll ritualista bal lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 317.]

kt 133 elkészíted a 133. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 314.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[110,78] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Qulli Brann lábát masszírozza.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [109,79] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos sallank. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank fejét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[107,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+112 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 228.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 214.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[106,78] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié.
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy dehidrátor trófea, egy velociraptor trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Debbie O'Connor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [105,78] Még mindig bozótos. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [104,79] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 174.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Csillogó, hatalmas mező, melyen nincsenek utak és nem maradnak nyomok.
[5 pontot használtál fel, van még 169.]

m 8 mozogsz északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Csillogó, hatalmas mező, melyen nincsenek utak és nem maradnak nyomok.
[5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 119.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. 2 kaját bezabál a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 341 pontot. A következő körben tehát 371 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr eljövendő papja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 17 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 21 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 20 Életpont: 265/193 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 296/166 Pénz: 76 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/1 EFejl: 4
Eddig összesen 759 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2500 TP-t kaptál. Jelenleg 240436 TP-d van. A következő szinthez még 19564 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, élőholt quwarg, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -6.); bronzhegyű nyíl (#94) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 60 3. lopás: 2
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 55 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 14 12. taumaturgia: 21
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 5 15. zene: 7
16. szörnyismeret: 5 17. zárnyitás: 7 18. vadászat: 28
19. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 21 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 60.85 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 csuklyavirág (#133) 1 elkarog szőr (#665)
3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,79) Raia oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve
(105,78) oltár, művészi porolit (#720)
(106,78) nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve, Leah oltár, Debbie O'Connor (4670. kalandozó)
(107,78) mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár, 24. jellempróba, erszényes elkarog (#354), mérges nyukmár (#95)
(108,79) a 49. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, 33. jellempróba, barátság szent tüze (#484), oltár, gyilkos sallankok (#85)
(109,79) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba
(110,78) Leah rúnaköve, phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(111,78) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(112,78) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek