Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 9h:41' EZ A 496. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD 497. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
vi 3 3 70 | viselkedésed: 3 3 70 |
v 96 93 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,53] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy útonálló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
ee 112 128 26 | eladod a 112. tárgyat a 128. tárgyat a 26. tárgyat |
ee 166 333 83 | eladod a 166. tárgyat a 333. tárgyat a 83. tárgyat |
ee 336 176 94 | eladod a 336. tárgyat a 176. tárgyat a 94. tárgyat |
ee 137 23 108 | eladod a 137. tárgyat a 23. tárgyat a 108. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
pbe 4000 3484 | beraksz a bankba 4000 aranyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 36 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért |
KŐBŐR (299. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következőképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az előző 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévő képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekből is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetőség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amiből a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul. |
Erő: | 47 (49) | Szint: | 16 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 264 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 472 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 70 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 350/159 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 328/35 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 14/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/0 | szúrófegyverek: | 15/70 | vágófegyverek: | 8/65 |
ütőfegyverek: | 22/74 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 7/79 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/11 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 40/67 | 3. mászás: | 4/84 |
4. csapdakészítés: | 15/2 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/0 | 6. gyógyítás: | 23/78 |
7. titkosírás: | 1/50 | 8. felderítés: | 5/85 | 9. szörnyidomítás: | 4/35 |
10. teológia: | 22/26 (+2%) | 11. taumaturgia: | 25/61 (+4%) | 12. harcművészetek: | 3/51 |
13. szörnyismeret: | 19/64 | 14. vadászat: | 8/32 | 15. bányászat: | 3/88 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 9 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | lánckesztyű (#230) | |
1 | mászókarom (#78) | 2 | szöges páncél (#65) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
1 | * | vérvörös köpeny (#412) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | hosszú íj (#111) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 66 | * | tüske (#22) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | |
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | * | aranylánc (#191) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
1 | * | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | nap szimbólum (#141) | |
1 | * | obszidián függő (#195) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | + | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | ||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
2 | kisebb zan (#544) | 1 | kötél (#92) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 9 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | rézkulcs (#75) | ||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 84] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 117] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 96] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | dözmöng szív (#122) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | grifftojás (#179) | 24 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 6 | kőszem (#304) | 1 | moa burát (#384) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | rókafarok (#124) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 8 | tükör (#43) | 10 | vadász tatu bőr (#15) |
Összsúly: 94.70 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
102 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | ásó (#34) | |||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | dorony tüdő (#212) | 20 | gyenge méreg (#26) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 52 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 6 | mérgezett tüske (#23) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 24 | ragasztó (#83) | 7 | rákfatty váladék (#333) | |||
34 | sallank karom (#128) | 2 | tankány karom (#237) | 14 | ugh méreg (#166) | |||
15 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 54 | víz (#27) |