Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 3. 15h:03' EZ A 712. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 713. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5525 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
vtn 49 | varázslat tanulás: a 49. varázslatot |
vtn 35 | varázslat tanulás: a 35. varázslatot |
f 17 | kísérletezel a 17. tárggyal |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a halálhozó bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a halálhozó fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a halálhozó bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 13 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 116, gyógyulás: 17, összesen: -99 ÉP}
Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vízionár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [91,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 3 | mozogsz délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
m 2 4 1 | mozogsz keletre, délre, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a szintszívó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mocsárivérc volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tesh alligátor hüllőtestét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tesh alligátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
tim 135 | titkosírás megfejtése 135 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a massza förtelmes hasát. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza förtelmes hasát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a massza szemöldökcsontját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza förtelmes hasát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a massza förtelmes hasát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal 1 pontért |
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 13 |
NEHEZÉK (258. TÁRGY) Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is). |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY) A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt. |
ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY) Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
Erő: | 22 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/6 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 270/193 | Jellem: | gonosz (95) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 156/2 | Pénz: | 78 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 5 |
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | * 19 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 31 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 10 | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 65 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 10 | 12. taumaturgia: | 10 |
13. versengés: | 3 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 5 |
16. vadászat: | 15 | 17. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer), obszidián karkötőt (#229) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | sullár (#101) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm (#6) | hhaar burka (#32) | >> | karmos tankány (#137) | |
tüskepajzs (#30) | >> | udvari mágus (#142) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 78.70 kg | Megterheltség: 122% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | nyílvessző (#108) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | szöges páncél (#65) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 4 | tüske (#22) | 2 | vízionár szem (#102) |