Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 24. 9h:03' EZ A 236. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 237. játékheted kezdete: okt. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
f 209 | kísérletezel a 209. tárggyal |
f 209 | kísérletezel a 209. tárggyal |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató csattanat testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 001 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [87,62] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 10 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [88,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bundás csirmáz testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az epokitféreg testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Pszinapszis testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a Pszinapszis párolgó héját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Pszinapszis testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis lecsap a bal karodra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 TU.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Pszinapszis nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a Pszinapszis ködlő zsumókját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 120, gyógyulás: 14, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [90,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 11 szúró, 22 vágó, 33 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz nyakát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [91,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. {max. életpontja: 127-136.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal megcsapod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [93,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy téfea magoflux. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,61] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Látsz egy gyíkfű csomót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyíkember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {támadása: 3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a gyíkember bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A gyíkember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tesh alligátor testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a tesh alligátor bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tesh alligátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
ef 3 513 | energia fejlesztése 3 |
szk 51 26 99 | keresed az 51. szörnyet a 26. szörnyet a 99. szörnyet |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY) Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken! |
KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY) Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől. |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY) Két királygyík bőrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytű kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy surranó kígyó bőrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod (automatikusan oda teszed őket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tőled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A tegez csak lőfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned, de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.) |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
GYÍKEMBER (51. SZÖRNY) Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/7 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 19 (21) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (27) | Védekezés: | 29 (33) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 281/155 | Jellem: | jó (415) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (30) | Varázspont: | 322/7 | Pénz: | 823 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 29/-1 | Pszi pont: | 73/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/1 | szúrófegyverek: | 23/8 (+4%) | vágófegyverek: | 23/7 (+6%) |
ütőfegyverek: | 17/43 (+9%) | lőfegyverek: | *19/102 (+6%) | dobófegyverek: | 7/41 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
94,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/55 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 48/94 | 3. mászás: | 11/90 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 14/4 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/0 | 6. gyógyítás: | 19/43 |
7. titkosírás: | 11/99 | 8. felderítés: | 7/89 | 9. szörnyidomítás: | 7/41 |
10. teológia: | 13/39 (+12%) | 11. taumaturgia: | 24/39 (+7%) | 12. versengés: | 6/17 |
13. zene: | 11/87 (+37%) | 14. szörnyismeret: | 29/96 (+22%) | 15. pszi: | 10/17 (+47%) |
16. zárnyitás: | 6/33 | 17. vadászat: | 18/38 | 18. bányászat: | 31/11 (+4%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 58 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 19 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 73.93 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | rézdarab (#70) | 5 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
4 | ragasztó (#83) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
3 | vasérc (#152) |
84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|