Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 9. 12h:13' EZ A 370. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 371. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
bb 425 519 135 | beraksz a bankba a 425. tárgyat (519 darabot) |
kb 131 64 | kiveszel a bankból a 131. tárgyat (64 darabot) |
bb 331 2 37 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (2 darabot) |
v 7 131 160 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 677 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 268 4 | elmormolod a 7. varázslatot |
dd 152 148 107 | eldobod a 152. tárgyat a 148. tárgyat a 107. tárgyat |
dd 70 232 212 | eldobod a 70. tárgyat a 232. tárgyat a 212. tárgyat |
dd 667 231 239 | eldobod a 667. tárgyat a 231. tárgyat a 239. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [157,69] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [156,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy mágiatörés varázslat. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 23, gyógyulás: 17, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [155,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 53 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Karmaival a Mnebolath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc, egy arany és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 39, gyógyulás: 31, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 66, gyógyulás: 30, összesen: -36 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 63, gyógyulás: 92, összesen: +29 ÉP}
be 1215 5 | bemész az 1215. épületbe |
[160,77] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mancsával a smaragdgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 225 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 233, gyógyulás: 15, összesen: -218 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy mágiatörés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, 2 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 172 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 216, gyógyulás: 34, összesen: -182 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [162,79] Szűnni nem akar a zöld síkság.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a szintszívó nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [164,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 3 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
Erő: | 29 (37) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 26 (34) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (49) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 306/320 | Jellem: | gonosz (475) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 21 (38) | Varázspont: | 398/72 | Pénz: | 151 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/1 | Pszi pont: | 61/-4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 26/87 (+15%) | vágófegyverek: | 10/50 (+4%) |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | 24/36 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/47 | 2. nyomkövetés: | 41/33 (+4%) | 3. lopás: | 11/66 |
4. mászás: | 7/80 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 14/10 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/62 |
7. gyógyítás: | 30/79 | 8. titkosírás: | 3/28 | 9. felderítés: | 13/2 (+50%) |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 24/87 (+45%) | 12. taumaturgia: | 21/64 (+3%) |
13. versengés: | 10/42 (+7%) | 14. harcművészetek: | 29/72 | 15. zene: | 6/13 |
16. szörnyismeret: | 24/32 (+20%) | 17. pszi: | 9/75 | 18. vadászat: | 5/87 |
19. bányászat: | 12/54 | 20. úszás: | 10/2 | 21. főzés: | 11/59 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | becsületjel (#158) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | |
sötét halál (#45) | >> | kultúrmasztodon (#227) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! (teljesítve) |
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 1 | dorony tüdő (#212) | 60 | drótszőr (#37) | |||
3 | gromak bőr (#268) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 90 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 39 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
8 | mutáns csont (#331) | 3 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
2 | pirkit (#153) | 2 | pular kristály (#239) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rövid íj (#107) | 7 | spiritusz (#170) | 4 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | tükörpáncél (#519) | 62 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
151 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | bakkura csizma (#96) | |||
3 | bumeráng (#249) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | 4 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vasérc (#152) | |||
78 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |