182. forduló, 184. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 30. 9h:56'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,70] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt.
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+399 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+77 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tetemember nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tetemember bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 342.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 9 73 66 hulladék: 9 73 66
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 12 322 64 hulladék: 12 322 64
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 75 246 185 hulladék: 75 246 185
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 40 151 15 hulladék: 40 151 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 33 44 hulladék: 33 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 320.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy bundás kabát képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 300.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(138,70) tetememberek (#123)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bronzkulcsot 9 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 2 csontszablyát 4 aranyért, 1 csontszuronyt 2 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 1 kis vaskulcsot 3 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 2 nagy aranykulcsot 48 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 4 óndarabot 8 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 1 rézpajzsot 14 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 szöges bőrpajzsot 16 aranyért, 2 szöges páncélt 48 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért.
Összefutsz Celebdinnel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Inkvizítori rangja: inkvizítori besúgó. Fegyverzetét egy kétfejű troll trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy nektoraf faggyú (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 282.]

ve 183 1 megveszed a 183. tárgyat 1
Vásároltál 1 vaskulcsot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,70] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Syddel. Sheran főpap-jelöltje. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Ayagira Tanaka (ld. enc.)} Csábosan rebegteti a szempilláit, majd ruháit úgy mozdítja, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjai. Rezzenéstelen arccal figyeled a nőstény próbálkozásait.

(Továbbmész...) [139,71] Még mindig bozótos. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Látsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-14 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 227.]

jlk 1617 jelszó kimondása 1617
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 154 tapasztalati pontot kaptál.

22 26 28 30
23
27
21 24 25 29
4
5 8 9 10 20 19
3 6
13 15
18 17
2 12
1 7 11 14 16
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
4: 1. térkép 21. pont
7: 1. térkép 23. pont
10: 1. térkép 25. pont
15: 1. térkép 27. pont
18: 1. térkép 29. pont
21: 1. térkép 4. pont
23: 1. térkép 7. pont
25: 1. térkép 10. pont
27: 1. térkép 15. pont
29: 1. térkép 18. pont

Ez az 57. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[138,72] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Látsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [137,73] A bozótost dombság váltja fel. Felfedeztél egy kazmárt. Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret.

(Továbbmész...) [136,74] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-14 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [49 pontot használtál fel, van még 173.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[135,75] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Utad során felfedezel egy manilla-fát.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [134,76] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Látsz egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy borostyán függő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,77] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 133.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [4. PONT.] Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-19 életpont). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 pszi kő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. [53 pontot használtál fel, van még 75.]

m 8 mozogsz északra
[133,76] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-14 varázspont.] Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 60.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 30.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 24, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL)
A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van!

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 35 (52) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 35 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 345/284 Jellem: jó (311) Tul. pont: 3
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 804/394 Pénz: 2452 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 137/147 EFejl: 25
Eddig összesen 1505 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6607 TP-t kaptál. Jelenleg 813017 TP-d van. A következő szinthez még 186983 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, borzalmas varkaudar, Poomr Ko. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 6733 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 26 vágófegyverek: 12
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 51 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 33 12. taumaturgia: 51 (+1)
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 7 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 6 18. pszi: 23
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 1 21. bányászat: 17 (+1)
22. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), semlegesek (#989), szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzkulcs (#76) 1 bronzpenge (#126) 1 bunkósbot (#9)
2 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 ezüsttőr (#322)
3 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 kis vaskulcs (#40) 1 lapockacsont (#33) 2 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 3 óndarab (#85) 1 rézkulcs (#75)
1 rézpajzs (#73) 1 rézpáncél (#71) 1 szöges bőrpajzs (#66)
2 szöges páncél (#65) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294) 10 víz (#27)
1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
301 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
1 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162) 1 galachmit (#310)
1 kazmár gyökér (#205) 1 pszi kő (#248) 3 ragasztó (#83)
1 rézdarab (#70) 5 spiritusz (#170) 1 vaskulcs (#183)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,76) epokitféreg (#147), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484)
(133,77) a 65. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)
(134,76) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ryuku csapásvezető (#778)
(135,75) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(136,74) quwarg harcos (#201), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 27. jellempróba
(137,73) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(138,70) tetememberek (#123), ryuku futárbérenc (#765), nekrofun (#173), oltár, Syd (4144. kalandozó)
(138,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 21. jellempróba
(139,71) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, áeratikus hasnyák (#243)

Üzenet küldése a karakternek