Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 30. 9h:56' EZ A 340. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3170 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tetemember bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
hu 9 73 66 | hulladék: 9 73 66 |
hu 12 322 64 | hulladék: 12 322 64 |
hu 75 246 185 | hulladék: 75 246 185 |
hu 40 151 15 | hulladék: 40 151 15 |
hu 33 44 | hulladék: 33 44 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
a 1133 3554 1 | átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 183 1 | megveszed a 183. tárgyat 1 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [139,71] Még mindig bozótos. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Látsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.
Odakint is körülnézel.
Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}
jlk 1617 | jelszó kimondása 1617 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 4: 1. térkép 21. pont 7: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 25. pont 15: 1. térkép 27. pont 18: 1. térkép 29. pont 21: 1. térkép 4. pont 23: 1. térkép 7. pont 25: 1. térkép 10. pont 27: 1. térkép 15. pont 29: 1. térkép 18. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 222.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [137,73] A bozótost dombság váltja fel. Felfedeztél egy kazmárt. Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
(Továbbmész...) [136,74] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [134,76] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Látsz egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy borostyán függő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [133,77] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.
be 65 | bemész a 65. titkos labirintusba |
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
im | imádkozol |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY) Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható. |
NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY) A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem... |
AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL) A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van! |
AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod! |
Erő: | 24 (31) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 345/284 | Jellem: | jó (311) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 804/394 | Pénz: | 2452 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 28/16 | Pszi pont: | 137/147 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 26 | vágófegyverek: | 12 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 24 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 51 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 24 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 33 | 12. taumaturgia: | 51 (+1) |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 7 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 6 | 18. pszi: | 23 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 1 | 21. bányászat: | 17 (+1) |
22. főzés: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), semlegesek (#989), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar behemót (#189) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
2 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | óndarab (#85) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | rézpajzs (#73) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
2 | szöges páncél (#65) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 10 | víz (#27) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
301 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zöld üveg (#82) |