182. forduló, 184. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 27. 1h:22'
EZ A 971. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
972. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 2 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BOÁZU KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 2. napon összefutsz egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran sekrestyése. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mind. igazgyöngyét, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy ryuku függőt, egy sodét, egy Thargodan karkötőt, egy tőrvető vállszíjat, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hártyás dermesztő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fertőzött ent trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon összeakadsz egy tüsi ősz hajú, piros szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Tharr sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy bronz morfjelvényt, egy bronz morfmedált, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mind. topázát, egy moa nyakláncot, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy réz végzetmedált, egy ritualista övet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
A 2. napon összefutsz egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran sekrestyése. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mind. igazgyöngyét, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku függőt, egy sodét, egy Thargodan karkötőt, egy tőrvető vállszíjat, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy hártyás dermesztő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fertőzött ent trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű, körszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy arany emlékérmet, egy Batharak vállemezét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy jégkoronát, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy teriadan karkötőt, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy vámpírvértet, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy szellemdarázs trófea, egy Quwaxotix trófea és egy kreiton bűvölő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. {egészsége: 165.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve George Owen Kawer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat.
A 2. napon összeakadsz egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran sekrestyése. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mind. igazgyöngyét, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku függőt, egy sodét, egy Thargodan karkötőt, egy tőrvető vállszíjat, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hártyás dermesztő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fertőzött ent trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
A 2. napon összeakadsz egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran sekrestyése. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mind. igazgyöngyét, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku függőt, egy sodét, egy Thargodan karkötőt, egy tőrvető vállszíjat, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hártyás dermesztő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fertőzött ent trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+234 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1574. hetének nyerőszámai: 27, 26, 15. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 388.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 388.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 386.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 377.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 375.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 371.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 356.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 352.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: ef 4 503 0 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 309.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 307.]

flh 12 249 1 felt. lőfegyver haszn. 12 a 249. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 12 249 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

flh 16 249 2 felt. lőfegyver haszn. 16 a 249. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 16 249 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ea 185 6 eladod a 185. tárgyat 6
Eladtál 6 nagy bronzkulcsot. 84 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ea 74 3 eladod a 74. tárgyat 3
Eladtál 3 csontkulcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ea 184 5 eladod a 184. tárgyat 5
Eladtál 5 ezüst kulcsot. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ea 2 30 eladod a 2. tárgyat 30
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
Vásároltál 1 grifftojást. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 201 20 megveszed a 201. tárgyat 20
Vásároltál 20 gyíkfüvet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 30 10 megveszed a 30. tárgyat 10
Vásároltál 10 varányszemet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hevenyészett taps, és néhány pénzdarab (+13 arany) a jutalmad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [30 pontot használtál fel, van még 277.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[144,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 63 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [145,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy noth szellem. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a noth szellem nyakát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a noth szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A noth szellem meglök egy kicsit. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 2, gyógyulás: 41, összesen: +39 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}


(Továbbmész...) [146,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mocsárivérc. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 5d9+14.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a mocsárivérc testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a mocsárivérc jobb első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megbököd a mocsárivérc bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a mocsárivérc lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 168, gyógyulás: 16, összesen: -152 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 247.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[10 pontot használtál fel, van még 237.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[146,65] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mocsárivérc került az utadba. {támadása: 50.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a mocsárivérc puha testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a mocsárivérc egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 148, gyógyulás: 11, összesen: -137 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [147,65] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szutykos remák közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-9 pszi pont.) (-2 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}

Észreveszel egy gyíkfű csomót. Észreveszel egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Látsz egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [148,65] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 kaját. 2 802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 60, gyógyulás: 48, összesen: -12 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy nyuhaj karbin!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranyláncot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [43 pontot használtál fel, van még 194.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy magger. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a magger jobb vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 42, gyógyulás: 33, összesen: -9 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[149,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 136 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 106, gyógyulás: 50, összesen: -56 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 13 kaját. 2 802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 52, gyógyulás: 45, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [150,66] Továbbra is síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [151,66] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy szárnyas gömböc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux! {támadása: 8.}

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy púpos burástya!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
296 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 807 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [48 pontot használtál fel, van még 136.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion bébi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 126.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

szk 244 keresed a 244. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hegyi góliátot. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

f 179 kísérletezel a 179. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... A töprengés meghozza jutalmát, rájössz, hogyan készíthetnél buggyantott tojást. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 116.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz lótuszfőzetet. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 106.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

kt 17 10 elkészíted a 17. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 550 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 82.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY)
A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene.

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes?

BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT)
Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.]

LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 44. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 22 (37) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 29 (46) Támadás: 50 (52) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 73 (78) Menekülés: 30 % Életkor: 69/83 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 681/716 Jellem: gonosz (302) Tul. pont: 5
Szerencse: 23 (57) Varázspont: 763/11 Pénz: 2092 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 36/-1 Pszi pont: 58/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1569 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 193 TP-t kaptál. Jelenleg 1 762 066 TP-d van. A következő szinthez még 237 934 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, ősdentor, agyaggólem. A 182. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 41 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 27/69 (+17%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 16/62 (+42%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); ezüstshuriken (#327) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
151,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/53 (+22%) 2. nyomkövetés: 23/36 (+36%) 3. lopás: 1/8
4. mászás: 12/44 (+9%) 5. csapdakészítés: 12/12 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/30
7. gyógyítás: 26/68 8. titkosírás: 3/14 9. felderítés: 18/44
10. szörnyidomítás: 6/13 11. teológia: 35/73 (+40%) 12. taumaturgia: 28/92 (+37%)
13. szerencsejáték: 3/71 14. versengés: 9/44 15. harcművészetek: 1/7
16. zene: 12/12 (+33%) 17. szörnyismeret: 14/66 18. pszi: 6/45 (+16%)
19. zárnyitás: 1/71 20. vadászat: 5/25 (+33%) 21. vitalitás: 1/76 (+11%)
22. bányászat: 21/79 (+16%) 23. úszás: 9/13 24. főzés: 8/50 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 1)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 181.64 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 csontkulcs (#74) 11 drótszőr (#37) 5 ezüst kulcs (#184)
3 ezüstshuriken (#327) 1 kaktusztüske (#114) 1 kerek kő (#19)
1 mocsári penke (#148) 6 nagy bronzkulcs (#185) 1 quwarg tojás (#360)
2 varázskő (#305) 1 vasérc (#152) 15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
190 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 ezüsttőr (#322)
1 fáklya (#36) 1 grifftojás (#179) 18 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 23 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
2 mandibulapenge (#125) 2 mutáns csont (#331) 10 szögletes kő (#17)
9 ugh méreg (#166) 10 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152
60
61
62
63
64
65
66
67
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704)
(144,62) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, 43. jellempróba, quwarg királynők (#153), élőholt tigris (#766)
(145,63) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), noth szellem (#250), szutykos remák (#191)
(146,64) mocsárivérc (#7143), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lidércúr (#252)
(146,65) mocsárivérc (#7143), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(147,65) szutykos remák (#191), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), nekrofun (#173)
(148,65) kultúrmasztodon (#227), márványtorony (#175), 47. jellempróba, Tharr oltár, kőkorszaki szaki (#109), nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), magger (#747)
(149,66) Raia szent lovagja (#239), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, kultúrmasztodon (#227)
(150,66) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba
(151,66) a 71. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), ragyás burástya (#111), érclelőhely, ekharion bébi (#768)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.11.27 01:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek