181. forduló, 183. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 6. 19h:42'
EZ A 872. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
873. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 43. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 365.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
[A parancs tárolásra került.]

p 104 244 használod a 104. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a térképelemzés pszi képességet. Lassan elemzed ki a gondolatfoszlányokat. Némi információhoz jutsz a labirintusban található ajtókkal kapcsolatban!
1. szint:
2. szint: [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 353.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

10 7
9 6
8 5
4
11 3
12 2
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
10: 3. térkép 23. pont
13: 2. térkép 3. pont
4 1
2 12 15 18
5 6
10 11 14 17
13 16 19 20 7
23 26 29 31 8
21 22 25 28
32 9
3 24 27 30
33 34
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
2: 1. térkép 10. pont
3: 1. térkép 13. pont
34: 3. térkép 1. pont
22 20 18 16 15
23
21 19 17 14
13 12
11 10
9 7 5 3
1
8 6 4 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 34. pont
23: 1. térkép 10. pont

Ez a 124. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 48, északra 78 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 343.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 144, délre 24 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 323.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 309.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 307.]

lm 45 49 48 mozogsz 45 49 48
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [45. PONT.] Hirtelen egy quwarg szabotőrt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [46. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [47. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [49. PONT.] Megbotlasz valamiben: 4 remák szív. Felpakolsz. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [48. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 272.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 270.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 44 52 54 mozogsz 44 52 54
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [47. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [46. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [50. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [51. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [52. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10 vízionár szem és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [51. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [53. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [54. PONT.] Hirtelen egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {támadása: 57.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a kisebb quwarg isten nyakát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 387, gyógyulás: 0, összesen: -387 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 218.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 55 58 65 mozogsz 55 58 65
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [55. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. {támadása: 24.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [63. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg felderítő. {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 18 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg felderítő. {támadása: 16.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [65. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. {támadása: 30.} Itt csata lesz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 161.]

h 135 2 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 55 67 55 mozogsz 55 67 55
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [67. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szabotőr az. {max. életpontja: 97-106.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 30 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Tüzet köpsz. 79 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 99.]

lm 75 76 78 mozogsz 75 76 78
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [69. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt quwarg az. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 151-166.} Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [70. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [72. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [73. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [74. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+90.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a láncravert quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [76. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg felderítő van előtted! {támadása: 16.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 q. rohamosztagos. {max. életpontja: 450-499.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 70 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos nyakát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! {támadása: 30.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 39.]

h 135 2 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 37.]

lm 3 9 15 mozogsz 3 9 15
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. {max. életpontja: 141-150.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [8. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg harcos lakik itt. {támadása: 21.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg harcos torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [35 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY)
A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt.
A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 182. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 26 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 42 (48) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 475/490 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 602/302 Pénz: 3673 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 294/47
Eddig összesen 2015 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 199 TP-t kaptál. Jelenleg 1 758 951 TP-d van. A következő szinthez még 241 049 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, varkaudar hadúr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 (+1) szúrófegyverek: 22 vágófegyverek: 23
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 8. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 20 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 27 11. harcművészetek: 2 12. zene: 9
13. szörnyismeret: 22 14. pszi: 21 15. vadászat: 5
16. bányászat: 22 17. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 41678
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 192.38 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gránátlövedék (#526) 1 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2)
7 nyílvessző (#108) 3 ork csodaszer (#1228) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fekete gyöngy (#99) 17 gyöngymangó (#135) 1 manakristály (#500)
20 quwarg kristály (#2238) 4 remák szív (#264) 6 spiritusz (#170)
10 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg szabotőr (#301), kisebb quwarg isten (#213), élőholt quwarg (#202), quwarg felderítő (#299), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), q. rohamosztagos (#242)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottuk a refrug érmét, hogy elvesszen használatkor, és ne engedje kétszer használni egy fordulóban.
* - Ragnar butykosának bónusza nem érvényesült, ha volt a karakteren szürkeállomány aktivizálása, és az alap bányászat fejlődése egy ásástól 3-4% körül volt. Okosítottunk a programon, és a probléma megszűnt.

Üzenet küldése a karakternek