181. forduló, 183. forduló, Hay'lun összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 3. 12h:19'
EZ A 712. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
713. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5525
SZÁMLA : XXXX

HAY'LUN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,58] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 26. pontnál.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

tv 49 támadó/véd. varázslat a 49. varázslatot
49. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézgolyót. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

av 12 100 alakváltás 12 100
Átkonstruálva sejtszerkezetedet, helyreállítod a keletkezett károkat. (+77 életerő.) [87 pontot használtál fel, van még 212.]

ff 123 64 182 felt. fegyverváltás: 123 64 182
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << csontszablya << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronz fejpántot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

f 232 kísérletezel a 232. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 192.]

szm 99 megölöd a 99. szörnyet
Unod már, hogy ez a piromenyét állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Eláraszt a tűz. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 192.]

f 242 kísérletezel a 242. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

f 78 kísérletezel a 78. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 172.]

lm 23 23 27 mozogsz 23 23 27
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [25. PONT.] Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 15 életpontot vesztettél.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [22. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [23. PONT.] Egy miksziszi húsgólem lakik itt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a miksziszi húsgólem rotható testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a miksziszi húsgólem bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a miksziszi húsgólem testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a miksziszi húsgólem bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Egy kis szobába érkezel. [23. PONT.] Egy miksziszi húsgólem lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a miksziszi húsgólem nyakát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a miksziszi húsgólem testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a miksziszi húsgólem bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a miksziszi húsgólem testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a miksziszi húsgólem bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [27. PONT.] Egy óriás csontvázat pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy. [72 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 1 mozogsz 1
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [13. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [14. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [52 pontot használtál fel, van még 48.]
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+122 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 8.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal 8 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Még sokat kell gyakorolnod. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 2).
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY)
A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

KARAKTERLAP

Hay'lun, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah tanítványa vagy. Ez a 182. fordulód.

Erő: 22 Szint: 17 Merészség: 5/6 Magasság: 182 cm
IQ: 22 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 22 Életpont: 270/183 Jellem: gonosz (97) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 156/1 Pénz: 98 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 763 szörnyet (1 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 310 TP-t kaptál. Jelenleg 243186 TP-d van. A következő szinthez még 16814 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élőholt quwarg, áeratikus hasnyák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 5
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 31 3. lopás: 3
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 65 (+1) 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 10 12. taumaturgia: 10
13. versengés: 3 14. szörnyismeret: 3 15. zárnyitás: 5
16. vadászat: 15 17. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer), obszidián karkötőt (#229) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> sullár (#101)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm (#6) hhaar burka (#32) >> karmos tankány (#137)
tüskepajzs (#30) >> udvari mágus (#142) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 69.81 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 nyílvessző (#108) 1 sullár hólyag (#168) 3 tüske (#22)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,58) a 192. labirintus bejárata, piromenyét (#99), miksziszi húsgólem (#126), óriás csontváz (#176)

Üzenet küldése a karakternek