Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 16. 9h:11' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: nov. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 1 3 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 3 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 63 | elmormolod a 63. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
ftv 50 12 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 12. szörnyet |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 32 41 50 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 41. varázslatot az 50. varázslatot |
ff | felt. fegyverváltás: |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
kf 190 | kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat |
h 1 50 30 | használod az 1. tárgyat |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [138,60] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [137,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 35, gyógyulás: 16, összesen: -19 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [137,61] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [138,62] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a burástya királynő testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a burástya királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a burástya királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [140,64] Tovább barangolsz a fák között. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [140,65] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
szk 360 361 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
tim 200 | titkosírás megfejtése 134 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
BAKKURA (52. SZÖRNY) Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
Erő: | 27 (35) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 283/112 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 211/0 | Pénz: | 1428 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/8 | Pszi pont: | 44/6 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/36 (+5%) | szúrófegyverek: | 12/58 | vágófegyverek: | 15/66 (+6%) |
ütőfegyverek: | 2/49 | lőfegyverek: | 15/81 | dobófegyverek: | 22/16 (+10%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/0 | 2. nyomkövetés: | 32/41 (+24%) | 3. mászás: | 8/6 |
4. csapdakészítés: | 15/46 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/4 | 6. gyógyítás: | 57/6 (+30%) |
7. titkosírás: | 5/43 (+92%) | 8. felderítés: | 6/80 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 8/19 |
10. teológia: | 14/49 (+15%) | 11. taumaturgia: | 13/99 | 12. harcművészetek: | 27/0 |
13. zene: | 8/30 | 14. szörnyismeret: | 24/2 (+18%) | 15. pszi: | 6/58 (+11%) |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 14/15 | 18. bányászat: | 9/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
goblin (#21) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
Összsúly: 77.50 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | purifikátor háj (#269) |