181. forduló, 183. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 12. 22h:42'
EZ A 1151. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
1152. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,-33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 301.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

usz 30 úszol 30 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált méregfogat fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca! {max. életpontja: 11-14.}

Elszántan a másikra rontasz. Méregfoggal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 271.]

usz 30 úszol 30 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy halcsont! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 241.]

usz 30 úszol 30 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! {max. életpontja: 19-24.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[136,-33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod az arató csattanat bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,-33] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy Földrengető. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Földrengető ragyás bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Földrengető bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Földrengető testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Földrengető megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A Földrengető harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-38 életerő). A Földrengető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 monstrum vállvédő. 1 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 187.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 179.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[138,-33] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg szabotőr nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a rövid kardot a másikra rontasz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [138,-34] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 147.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy pordémon. {támadása: 25.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a pordémon testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pordémon jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pordémon!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a pordémon testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pordémon portestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 1 remák szivet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pordémon!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a pordémon portestét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon portestét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pordémon.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a pordémon testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 aenouth ködkürtöt. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pordémon!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pordémon testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pordémon.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a pordémon bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 szvó-ektoplazmát. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[137,-34] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardszárnyú pocok. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+3.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,-34] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,-34] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [44 pontot használtál fel, van még 98.]

m 6 mozogsz nyugatra
[134,-34] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) [12 pontot használtál fel, van még 86.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 56.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [30 pontot használtál fel, van még 26.]

kut 30 kutatsz 26 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [26 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 30 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy színes dözmöngöt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-20 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 23 arany vérdíjat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 34 (41) Szint: 23 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 22 Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 328/308 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 211/15 Pénz: 4314 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 24/15 EFejl: 5
Eddig összesen 1691 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 236 TP-t kaptál. Jelenleg 1 008 245 TP-d van. A következő szinthez még 191 755 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/88 (+21%) ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 19/60 (+9%)
vágófegyverek: 14/5 (+30%) ütőfegyverek: 15/10 lőfegyverek: *19/102
dobófegyverek: 16/92 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vasalt bunkó (#181) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 138 időszaki: 138
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/40 2. nyomkövetés: 37/46 (+31%) 3. mászás: 11/89
4. csapdakészítés: 15/23 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 56/11
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 14/6 (+94%) 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 14/11 (+6%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 4/86
13. harcművészetek: 23/0 14. zene: 9/46 15. szörnyismeret: 4/91
16. pszi: 4/85 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 19/69
19. bányászat: 16/64 (+16%) 20. úszás: 15/66 (+23%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 582, az összesen kapott pontszám: 69765. (összesen ölhető: 582 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7139 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
10 kerek kő (#19) 6 nyílvessző (#108) 2 rézgolyó (#343)
25 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351) 6 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
3 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 6 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 5 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 89 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11]
2 zöld üveg (#82) [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 31 gernim balzsam (#1894)
1 hebrencs csapda (#147) 32 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
5 megsemmisítő (#1540) 1 nagy vaskulcs (#186) 22 ősi rúna (#2520)
1 rézkulcs (#75) 3 rum (#1419) 17 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 dorony tüdő (#212) 43 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
2 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326) 10 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 21 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
3 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642) 9 ilkin érc (#232)
8 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 46 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 2 moa üveggömb (#383) 2 mutáns csont (#331)
23 óndarab (#85) 6 pirkit (#153) 48 polip szívóka (#391)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 4 quwarg tojás (#360)
3 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 36 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 4 sallank karom (#128)
21 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328)
3 trikornis szarv (#198) 2 vámpírfog (#1221) 29 vasérc (#152)

Összsúly: 128.78 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 álompor (#396)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 halcsont (#390) 3 kaja (#2)
1 monstrum vállvédő (#1577) 6 polip szívóka (#391) 1 remák szív (#264)
2 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137 138 139
-35
-34
-33
-32
(134,-34) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, Leah rúnaköve
(135,-34) gumifa (#38), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(135,-33) trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(136,-34) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(136,-33) Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, 36. jellempróba, arató csattanat (#144)
(137,-34) kardszárnyú pocok (#152), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, 43. jellempróba, érclelőhely
(137,-33) vaskohó (#155), Dornodon oltár, 45. jellempróba, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Földrengető (#7011)
(138,-34) arató csattanatok (#144), pordémon (#253)
(138,-33) friss csatamező (#262), 48. jellempróba, oltár, quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek