Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. nov. 24. 14h:26' EZ A 971. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 972. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 2 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: ef 4 503 0 | energia fejlesztése 4 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
flh 8 138 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 138. tárggyal |
flh 19 327 | felt. lőfegyver haszn. 19 a 327. tárggyal |
jlk 9185 | jelszó kimondása 9185 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza kunkorgó farkát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal megérinted a massza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mandibulapengét. 2 977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 60, gyógyulás: 41, összesen: -19 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a roguena malacfejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a roguena jobb oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a roguena malacfejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 31, gyógyulás: 33, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [150,60] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Találsz egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pordémon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a pordémon portestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [149,61] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a roguena testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena malacfejét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a roguena testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 26, gyógyulás: 42, összesen: +16 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 21, gyógyulás: 40, összesen: +19 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) 35 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) 34 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 189, gyógyulás: 40, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [147,61] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku ostromteknős. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 37, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [146,61] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 44, gyógyulás: 40, összesen: -4 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [144,61] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Jártodban-keltedben egy furcsa szögletes kalapot viselő, hóbortos öregemberre leszel figyelmes, aki sorra odalép a hozzád hasonló kalandorokhoz. Mond nekik egy-két szót, aztán tovább áll. Mindenki rázza a fejét a nekik feltett kérdésére. Vajon mit akarhat? Egyenesen feléje veszed az irányt, hogy mielőbb kiderítsd.
- Üdvözöllek, kalandor! Tugrundel professzor vagyok az Alanori Tudományegyetem Botanika Tanszékének vezetője. Érdekel egy korszakalkotó botanikai felfedezés? - lép oda hozzád is az idős férfi. Nem csoda, ha a többiek hátat fordítottak neki, gondolod, aztán valahogy megszánod szegényt, és úgy döntesz, végighallgatod, és nem hagyod faképnél máris.
- Mégis miről lenne szó? - kérded tőle óvatosan, mivel már rég megtanultad, hogy a hibbantakkal érdemes vigyázni.
- Áh! Végre egy szakavatott tudós! - lelkendezik. Nos, felfedeztem egy húsevő növényt. Ööö... Pontosabban nem is én fedeztem fel, hanem... Ööö... Illetve nem is felfedeztem, hanem tudomást szereztem a létezéséről... Szóval... Szóval van egy nagyon különleges húsevő növény, aminek a tanulmányozása mérföldkövet jelenthetne a jelenkor botanikai...
- Héhéhé! Nem érek rá. Térj a lényegre! - szólsz közbe szigorúan, mikor kezd kissé terjengőssé válni a mondókája.
- Áh, igen, a lényeg. Nos, szóval expedíciót szervezek ennek a nagyon különleges növénynek a felkutatására. Csakis tapasztalt kalandozók jelentkezését várom. Olyanokét, akiknek van valami elképzelésük a ritka, egzotikus növényekről is, valamint jártasak az ismeretlen területek átkutatásában. Ha érdekel a feladat, te is velem tarthatsz. Legyintesz egyet, és tovább indulsz. Hát ez nem tűnik egy komoly kihívásnak. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.
be 705 | bemész a 705. épületbe |
pki 1900 | kiveszel a bankból 1900 aranyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ee 106 198 151 | eladod a 106. tárgyat a 198. tárgyat a 151. tárgyat |
ea 211 10 | eladod a 211. tárgyat 10 |
ea 83 90 | eladod a 83. tárgyat 90 |
ea 99 10 | eladod a 99. tárgyat 10 |
ea 103 4 | eladod a 103. tárgyat 4 |
ve 101 30 | megveszed a 101. tárgyat 30 |
ve 305 12 | megveszed a 305. tárgyat 12 |
szk 972 | keresed a 972. szörnyet |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
f 179 | kísérletezel a 179. tárggyal |
f 390 | kísérletezel a 390. tárggyal |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 38 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY) Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén. |
HALÁSZLÉ (9. RECEPT) Miközben új recepten töprengsz, a legutóbbi tóparti élményeid jutnak eszedbe. Hmm... milyen nagy kedved is lenne egy kis halhúshoz. Nosza, neki is fogsz, hogy kigondold a halászlé teljes receptjét. Mi is kell bele? Először is egy halcsont, ez fogja adni a jellegzetes ízt, egy gyíkfű leve pedig az iszonyú erejét. Egy tasak univerzális fűszerkeverékkel alaposan megszórod, hogy laktatóbb legyen, na meg hogy elnyerje a végleges ízét. Kell még 10 csepp víz és kb. 8 TVP-nyi idő a főzéshez. A halászlét forrón kell megenni. A hatás egyedülálló: mintha belül lángolni kezdene a szervezeted! Fura ugyan, de a főzettel közelebb kerülhetsz a víz alatti lényekhez: a köröd végéig úszásod 2-vel (persze, csak ha már legalább alapszintű volt), víz alatti védettséged pedig 5-tel nő. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. |
BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
Erő: | 22 (37) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (45) | Támadás: | 50 (52) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (41) | Védekezés: | 73 (78) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/80 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 679/691 | Jellem: | gonosz (297) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (57) | Varázspont: | 763/4 | Pénz: | 1902 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 36/3 | Pszi pont: | 58/26 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 27/52 (+12%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 16/20 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 1 db (12 -15.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 2 db (16 -18.); ezüstshuriken (#327) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/31 | 2. nyomkövetés: | 23/0 (+40%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 12/35 | 5. csapdakészítés: | 12/6 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/30 |
7. gyógyítás: | 26/68 | 8. titkosírás: | 3/14 (+11%) | 9. felderítés: | 18/44 |
10. szörnyidomítás: | 6/13 | 11. teológia: | 35/33 (+20%) | 12. taumaturgia: | 28/55 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 3/71 | 14. versengés: | 9/44 | 15. harcművészetek: | 1/7 |
16. zene: | 11/79 (+33%) | 17. szörnyismeret: | 14/66 (+20%) | 18. pszi: | 6/29 (+16%) |
19. zárnyitás: | 1/71 | 20. vadászat: | 4/92 (+22%) | 21. vitalitás: | 1/65 |
22. bányászat: | 21/63 (+16%) | 23. úszás: | 9/13 | 24. főzés: | 8/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Symulf rúnája (#182) | vámpirizáció (#1) (5,0) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 173.92 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fabontó (#106) | 10 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 3 | kaktusztüske (#114) | 4 | magszim bél (#103) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 90 | ragasztó (#83) | 10 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vasérc (#152) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
581 | arany (#50) | 1 | bronzpenge (#126) | 2 | bumeráng (#249) | |||
9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | mandibulapenge (#125) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
12 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |
142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|