Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. máj. 26. 18h:49' EZ A 212. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 213. játékheted kezdete: máj. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1222 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 17 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
ef 15 501 | energia fejlesztése 15 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg jobb oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az óriásféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Elhajítod a vacak Ciang Csí trófeát, és kinyersz egy alkalmas óriásféreg trófeát. 2 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb (ld. enc.). 2 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [118,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hadroszaurusz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hadroszaurusz testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 15 kaját. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [119,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!
Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a százfogú bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a topránypolip puha testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a velociraptor testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1 876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [117,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [116,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Roxxon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 5 3 8 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, északra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-24 életpont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 2 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [116,84] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Továbbmész...) [116,83] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
m 8 | mozogsz északra |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 1 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY) A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet. |
KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY) Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
Erő: | 36 (50) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 28 (39) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 28 (39) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 23 (34) | Életpont: | 630/630 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 (35) | Varázspont: | 737/14 | Pénz: | 4899 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 36/8 | Pszi pont: | 164/219 | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 27/49 (+7%) | szúrófegyverek: | 24/26 (+4%) | vágófegyverek: | 7/36 |
ütőfegyverek: | 7/46 | lőfegyverek: | 21/78 | dobófegyverek: | 8/60 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. vas dobónyíl (#190) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
116,82 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/64 (+51%) | 2. nyomkövetés: | 39/14 (+25%) | 3. mászás: | 10/23 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 28/30 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/8 | 6. gyógyítás: | 27/28 |
7. titkosírás: | 3/74 | 8. felderítés: | 17/77 | 9. szörnyidomítás: | 2/5 |
10. teológia: | 20/57 (+13%) | 11. taumaturgia: | 24/48 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 2/36 |
13. versengés: | 17/66 (+9%) | 14. harcművészetek: | 27/40 (+5%) | 15. zene: | 50/69 |
16. szörnyismeret: | 5/52 | 17. pszi: | 19/68 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/39 |
19. vadászat: | 3/29 | 20. bányászat: | 32/44 | 21. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 46, 47, 65, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 696, az összesen kapott pontszám: 72930. (összesen ölhető: 696 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 430.33 kg | Megterheltség: 153% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 16 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kristálygömb (#265) | 33 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | víz (#27) |
114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|