180. forduló, 182. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 1. 17h:20'
EZ A 871. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
872. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Ancsapancsával. Tharr püspöke. Egy arany emlékérmet, egy arany morfmedált, egy arany vadászmedált, egy arany végzetéremt, egy arany végzetmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit vállvédőt, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy gyógyító szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy időhasító kesztyűt, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kígyószemet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lordok övét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. igazgyöngyét, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy nerub sámánövet, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősi emblémát, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy Thargodan agyfókuszt, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy óelf voidutazó trófea, egy óelf határvadász trófea és egy okker draklen trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Nyársalót, bal kezében egy Csapolót tart. Lőfegyvere egy nerub fúvócső. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. {max. varázspontja: 32423; max. pszije: 24204.} Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 3. napon találkozol Ancsapancsával. Tharr püspöke. Egy arany emlékérmet, egy arany morfmedált, egy arany vadászmedált, egy arany végzetéremt, egy arany végzetmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit vállvédőt, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy gyógyító szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy időhasító kesztyűt, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kígyószemet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lordok övét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. igazgyöngyét, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy nerub sámánövet, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősi emblémát, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy Thargodan agyfókuszt, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy óelf voidutazó trófea, egy óelf határvadász trófea és egy okker draklen trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Nyársalót, bal kezében egy Csapolót tart. Lőfegyvere egy nerub fúvócső. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. {ereje: 592.}
Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
A 3. napon összefutsz Miszter Ubiquitoussal. Fairlight elsőáldozója. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy Fairlight köpenyét, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. igazgyöngyét, egy nodonrod kitűzőt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ryuku futárbérenc trófea, egy quwarg királynő trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy goldugar a hátasa. {max. varázspontja: 386; max. pszije: 0.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Fókuszpengét (5000 arany).
Az 5. napon összefutsz Bunkó's Big Bennel. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia angyala, egy Raia főpapja csontváz, egy Raia avatárja szellem. Egy arany morfjelvényt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen talizmánt, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy gárdista övcsatot, egy Hatalom Karkötőjét, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsekockát, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy tűztagadót, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy füstherceg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy árnytündér csontváz. {max. varázspontja: 7293; max. pszije: 7507.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Leah elsőáldozója. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ében halálhajcsár trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. {egészsége: 21.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az ő neve Trollkivégző Magir. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy arany emlékérmet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy Buqqe karmát, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst vadászmedált, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy klasszikus kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mind. igazgyöngyét, egy Natharion amulettet, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy réz éjmedált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy sziréngyűrűt, egy teriadan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb jégisten trófea, egy ősöreg hósárkány trófea és egy md'blatherat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! {max. életpontja: 2069.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nikita. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 6. napon megintcsak összefutsz Trollkivégző Magirral. {max. életpontja: 619.} Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 379.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 364.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 455 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 361.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 309, északra 60 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 351.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 534, északra 222 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 341.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
6 7 16
2 5 8 15
3 4 9 14
10 11 12 13
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: kijárat
16: 2. térkép 1. pont
1
10 7 6
11 8 5 2
12 9 4 3
13 14 15 16
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 16. pont
10: kijárat
16: 3. térkép 1. pont
13 14 15 16
12 9 4 3
11 8 5 2
1
10 7 6
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont
10: 4. térkép 1. pont
16: kijárat
10 11 12 13
3 4 9 14
2 5 8 15
1
6 7 16
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 10. pont
10: kijárat
16: kijárat

Ez a 131. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 441, északra 18 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 331.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 336.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 341.]

hu 84 714 651 hulladék: 84 714 651
Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

hu 317 1554 268 hulladék: 317 1554 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aenouth ködkürtöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, ragyás burástyák (#111)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Találsz egy nagyobb monolitot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 aenouth ködkürtöt 460 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 2 karbin plazmát 20 aranyért, 3 kígyóbőr kesztyűt 15 aranyért, 6 mérg. ubuk tüskét 12 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 5 rinóbőrt 25 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 31 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 20 aranyért.
Találkozol Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {támadása: 27.}
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {ereje: 48.}
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy púpos burástya cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 24.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 331.]

ea 733 2 eladod a 733. tárgyat 2
Eladtál 2 bunthar bőrt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

ea 124 10 eladod a 124. tárgyat 10
Eladtál 10 rókafarkat. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,96] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy beomlott q. gödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy kisebb quwarg isten lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy rát-fát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő burástya királynő nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a burástya királynő bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a burástya királynő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a burástya királynő fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Nikitával. Egy arany emlékérmet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy Buqqe karmát, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst vadászmedált, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy klasszikus kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mind. igazgyöngyét, egy nekrofun medált, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy réz éjmedált, egy ritualista övet, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy sziréngyűrűt, egy teriadan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb jégisten trófea, egy ősöreg hósárkány trófea és egy md'blatherat trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. {támadása: 131.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 323.]

be 244 bemész a 244. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 6 9 12 mozogsz 6 9 12
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. {max. életpontja: 85-94.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [4. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d10+90.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg torát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a láncravert quwarg jobb vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a láncravert quwarg fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a láncravert quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [9. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 5 kerek kő, 1 elf csont (ld. enc.), 1 kőkés és 10 quwarg kristály (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láncravert quwarg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láncravert quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 manakristály és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 14 17 20 mozogsz 14 17 20
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász quwarg az. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d5+8.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vadász quwarg torát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [17. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 20 quwarg tojás és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg harcos az. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [20. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. {max. életpontja: 151-166.} Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 14 26 28 mozogsz 14 26 28
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Hirtelen egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. {támadása: 24.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [25. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb első lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megcsapod a vadász quwarg torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 148.]

lm 30 34 29 mozogsz 30 34 29
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. (ld. enc.) {támadása: 40.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb vállát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar varázsló trófeát, és kiszedsz egy q. rohamosztagos trófeát. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [33. PONT.] Hamarosan 9 q. rohamosztagost pillantasz meg. {max. életpontja: 450-499.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 83 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 q. rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [34. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. (ld. enc.) {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg nagymester bal vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 98.]

lm 36 38 41 mozogsz 36 38 41
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [36. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg királynő lakik itt. {támadása: 22.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ököllel megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [38. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [40. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 20 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz. 73 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a láncravert quwarg torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láncravert quwarg torát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 28 28 43 mozogsz 28 28 43
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [43. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szabotőr az. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 28.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 23.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY)
Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre.

LÁNCRAVERT QUWARG (744. SZÖRNY)
Még sosem hallottál olyan quwargról, melyet saját fajtársai is csak testőrnek használnak, vérszomja, elszántsága és hihetetlen ereje miatt. Hatalmas, megnyúlt szájszerve éles csáprágók egész arzenálját rejti. Villámgyorsan támad, és amit egyszer elkapott, többé nem ereszti el. Jaj annak a kalandozónak, akinek lábát, karját, netán fejét sikeresen célba veszi! A quwarg testének egyéb részei egyébként nem sokban különböznek a közönséges harcosétól, így talán benne is ütőfegyverrel teheted a legnagyobb kárt.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

QUWARG KRISTÁLY (2238. TÁRGY)
A rajzó quwargoknál időnként furcsa, apró, sötét lila kristályt találsz. Nem tudod mire lehet jó, hiszen akárhogyan próbálgatod egyetlen hasznos funkciót sem találsz, amire használhatnád. Talán egy relikviagyűjtő valamelyik nagyvárosban ad érte valamit. Elvégre szép a színe, nagyon változatosak a kristályformái. Az biztos, hogy egyelőre megtartod magadnak, és nem adod oda másnak.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY)
Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz.

QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY)
Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni.

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 181. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 26 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 42 (48) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 475/475 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 602/331 Pénz: 3673 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 294/50
Eddig összesen 1998 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 415 TP-t kaptál. Jelenleg 1 732 752 TP-d van. A következő szinthez még 267 248 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, varkaudar hadúr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 szúrófegyverek: 22 vágófegyverek: 23
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 1. szinten, 43. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 20 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 27 11. harcművészetek: 2 12. zene: 9
13. szörnyismeret: 22 14. pszi: 21 15. vadászat: 5
16. bányászat: 22 17. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 126, 128, 130, 131, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 41678
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 190.87 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57)
2 bumeráng (#249) 2 bunthar bőr (#733) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268)
2 karbin plazma (#199) 3 kígyóbőr kesztyű (#49) 6 mérg. ubuk tüske (#137)
13 nyílvessző (#108) 3 orgyilkos tőr (#225) 5 rinóbőr (#651)
10 rókafarok (#124) 1 rőtmanó kacagány (#714) 2 sáfránypor (#211)
1 szöges páncél (#65) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 8 tüske (#22)
4 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar csizma (#317) 3 varkaudar látógömb (#1107)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű lándzsa (#182) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
759 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 elf csont (#664)
1 galachmit (#310) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
5 kerek kő (#19) 1 kőkés (#6) 1 manakristály (#500)
30 quwarg kristály (#2238) 20 quwarg tojás (#360) 2 spiritusz (#170)
1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, ragyás burástyák (#111), beomlott q. gödör (#2096), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), burástya királynő (#759), Nikita (3880. kalandozó), quwarg felderítő (#299), láncravert quwarg (#744), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek az épülettervező pályázat épületei.
* - A mithril kard készítéséhez nem kell tudás gyöngye.

Üzenet küldése a karakternek