180. forduló, 182. forduló, Hay'lun összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 3. 9h:10'
EZ A 712. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
713. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5525
SZÁMLA : XXXX

HAY'LUN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

szm 2 megölöd a 2. fajúakat
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

fkt 13 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 szögletes követ. [20 pontot használtál fel, van még 288.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+82 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 248.]

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Már nem sok kell a következő szinthez.

[40 pontot használtál fel, van még 208.]

tv 49 támadó/véd. varázslat a 49. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: gigaököl. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

tv 41 támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). [40 pontot használtál fel, van még 168.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
[94,61] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}


(Továbbmész...) [93,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 141.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[93,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bandita. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bandita testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. Szereztél 13 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot.

(Továbbmész...) [93,58] A terep továbbra is ritka erdő.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Authoricus vigyorog kajánul. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+24 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 71.]

f 434 kísérletezel a 434. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 27 27 23 mozogsz 27 27 23
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [14. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [13. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [24. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-11 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás csontváz van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az óriás csontváz bal karját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [27. PONT.] Egy óriás csontváz lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az óriás csontváz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [56 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hay'lun, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah tanítványa vagy. Ez a 181. fordulód.

Erő: 22 Szint: 17 Merészség: 5/6 Magasság: 182 cm
IQ: 22 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 22 Életpont: 270/183 Jellem: gonosz (99) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 156/0 Pénz: 98 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 762 szörnyet (2 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1034 TP-t kaptál. Jelenleg 242876 TP-d van. A következő szinthez még 17124 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élőholt quwarg, áeratikus hasnyák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 5
ütőfegyverek: 6 (+1) lőfegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 31 3. lopás: 3
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 10 12. taumaturgia: 10
13. versengés: 3 14. szörnyismeret: 3 15. zárnyitás: 5
16. vadászat: 15 17. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer), obszidián karkötőt (#229) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), gigaököl (#49), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> sullár (#101)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm (#6) hhaar burka (#32) >> karmos tankány (#137)
tüskepajzs (#30) >> udvari mágus (#142) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 70.21 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 5 nyílvessző (#108) 3 tüske (#22)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 gyíkfű (#201)
1 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 8 szögletes kő (#17)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), óriás csontváz (#176)
(93,59) bandita (#758), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(93,60) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(94,61) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek