180. forduló, 182. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 19. 9h:07'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,62] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 344.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 306.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[122,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rájanyék farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy The Undertaker egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Raia templom van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. Kritikus ütés! (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 291.]

jlk 1324 jelszó kimondása 1324
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-13 támadás))! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza sszetett szemét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 917 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy csodálatos moa burát! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 276.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[121,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Ez mellément. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 ezüst kulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog jobb karját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Fairlight szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy bronz végzetmedált, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mithril kesztyűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy quwarg őrparancsnok trófea és egy quwarg szellem trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vörös Gondró. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [120,63] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia templomot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog (ld. enc.). 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy csontváz lord.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 71 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord bal karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontváz lord bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [119,63] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Elfeledett kalandor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy topránypolip!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a topránypolip puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 204.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[118,63] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy dermesztő lidérc.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 190 (limit: 465), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14659.
Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,63] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nyuhaj karbin jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 32 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+70 életerő.) Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét. [109 pontot használtál fel, van még 95.]

m 5 6 1 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északkeletre
[115,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [114,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Vashegyű lándzsával eltalálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz lord.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+73 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [115,64] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a zombi mester testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a zombi mester jobb karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Bon'Sai'Kaine-nel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[70 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 765 361 360 keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

f 661 kísérletezel a 661. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz alligátorbőr cipőt. (ld. enc.) 210 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 15.]

kt 662 elkészíted a 662. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen alligátorbőr cipőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

kf 662 kézbeveszed/felveszed a 662. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 14.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA BURÁT (384. TÁRGY)
Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

ALLIGÁTORBŐR CIPŐ (662. TÁRGY)
Két alligátorbőr, egy aranytű, 6 csepp spiritusz és 6 csepp ragasztó segítségével, 25 TVP árán kényelmes magas szárú cipőt készíthetsz magadnak, amely hárommal növeli a védettségedet, és sokkal, de sokkal jobban néz ki, mint egy vacak fekete bőrcsizma.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 20 Merészség: 6/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 286/78 Jellem: jó (390) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 373/0 Pénz: 502 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 14/4
Eddig összesen 1376 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 437 TP-t kaptál. Jelenleg 596 345 TP-d van. A következő szinthez még 3 655 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, varkaudar felderítő, jégtroll. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 230 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24/38 (+13%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: *22/100
lőfegyverek: 24/10 (+5%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); vortexvessző (#2331) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
115,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/79 (+33%) 2. nyomkövetés: 36/68 (+41%) 3. mászás: 10/32 (+16%)
4. csapdakészítés: 13/35 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/49 6. gyógyítás: 33/90 (+66%)
7. titkosírás: 4/4 (+11%) 8. felderítés: 5/78 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 14/46 (+8%) 11. taumaturgia: 24/17 (+5%) 12. szörnyismeret: 22/51 (+20%)
13. pszi: 2/70 (+8%) 14. zárnyitás: 1/5 15. vadászat: 20/25 (+4%)
16. bányászat: 30/55 17. főzés: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 65, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2029 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 mérgezett tüske (#23) 20 tüske (#22)
30 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
14 angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 138]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 70 csepp ugh méreg (#166), fér még: 74]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
6 zöld üveg (#82) [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 105]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147)
15 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 5 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
39 álompor (#396) 24 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230) 47 csuklyavirág (#133)
3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 24 drótszőr (#37)
6 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 1 evaporőr háj (#105)
3 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 5 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 17 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 37 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
5 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 6 lidércesszencia (#1074)
41 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 2 moa obszidián (#380) 1 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667) 19 óndarab (#85)
11 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239) 4 ramit kő (#226)
3 remák szív (#264) 16 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651)
4 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 5 téfea-agy (#172)
5 tigroszlán fog (#63) 1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110)
9 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 14 vasérc (#152)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 117.87 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99)
4 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304)
1 lidércesszencia (#1074) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa burát (#384)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
61
62
63
64
65
66
(114,65) dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177), oltár, 42. jellempróba
(115,64) zombi mester (#251), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, művészi porolit (#720), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba, Bon'Sai'Kaine (5438. kalandozó)
(115,65) 40. jellempróba, gumifa (#38), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(116,64) élőholt quwarg (#202), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 42. jellempróba
(117,63) oltár, márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110), élőholt quwarg (#202), ryuku légiós (#361)
(118,63) arató csattanat (#144), dermesztő lidérc (#645), 37. jellempróba, Sheran oltár, Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(119,63) szent tölgyfa (#393), Leah oltár, mély kút (#93), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), topránypolip (#86), manaelementál (#290)
(120,63) gumifa (#38), 45. jellempróba, oltár, kérődző etra (#368), csontváz lord (#177)
(121,64) márványtorony (#175), 34. jellempróba, Leah oltár, kőkorszaki szaki (#109), erszényes elkarog (#354), Vörös Gondró (3906. kalandozó)
(122,63) rájanyékek (#58), gumifa (#38), phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku ostromteknős (#362), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek