180. forduló, 182. forduló, Parókás Pippin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 5. 8h:33'
EZ A 185. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
186. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4455
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

PARÓKÁS PIPPIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,38] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[7 pontot használtál fel, van még 339.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: v 6 2 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+43 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 279.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 269.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 229.]

v 1 30 2 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 2 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. {támadása: 26.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 23, összesen: +6 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc támad rád. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 25, összesen: +16 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy kristálygömb (ld. enc.), egy vas dobónyíl, egy gyöngymangó, egy obszidián függő, 4 arany és egy ezüstshuriken (ld. enc.). A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 189.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[130,37] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Scipio hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 21.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal súrolod az arató csattanat fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 22, gyógyulás: 25, összesen: +3 ÉP}

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [131,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal néhányszor meglegyinted a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vaskarddal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 63, gyógyulás: 28, összesen: -35 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal megcsapod a tetemember fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal felnyitod a tetemember bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma, egy mérg. ubuk tüske, egy mérg. ubuk dobónyíl (ld. enc.) és 6 nyílvessző. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Iron Cross hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [132,35] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy friss csatamező van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork sámán lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 30, gyógyulás: 16, összesen: -14 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [95 pontot használtál fel, van még 94.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[132,34] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az arató csattanat fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 41, gyógyulás: 26, összesen: -15 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ki-Nyú Vacc egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [132,33] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. {támadása: 20.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 74.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 44.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 14.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ef 15 507 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY)
Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét.

EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY)
Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot.

MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

KARAKTERLAP

Parókás Pippin, egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Dornodon fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 106 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 23 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 27 (31) Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 14 (15) Életpont: 400/400 Jellem: gonosz (231) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 259/73 Pénz: 3543 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/29 Pszi pont: 36/2
Eddig összesen 1773 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 727 TP-t kaptál. Jelenleg 537 570 TP-d van. A következő szinthez még 62 430 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, bányarém, áeratikus hasnyák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/65 (+4%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 26/31 (+4%)
ütőfegyverek: 20/83 lőfegyverek: 16/67 dobófegyverek: 2/95

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
132,33 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 106 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 81/4 2. nyomkövetés: 42/74 (+4%) 3. lopás: 5/44
4. mászás: 11/45 5. csapdakészítés: 14/66 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/53
7. gyógyítás: 18/7 (+88%) 8. titkosírás: 3/67 9. felderítés: 5/21 (+27%)
10. szörnyidomítás: 3/72 11. teológia: 22/83 (+28%) 12. taumaturgia: 17/65 (+7%)
13. harcművészetek: 8/26 14. zene: 6/10 (+2%) 15. szörnyismeret: 21/49 (+33%)
16. pszi: 6/76 (+11%) 17. zárnyitás: 3/55 18. vadászat: 19/81
19. bányászat: 26/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szőrös pók (#100)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) áldomás (#6) (1,15) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1761 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 93.08 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 7 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 3 borkonyó bibe (#312)
1 bőrsisak (#57) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fűszertartó (#210)
1 gyöngymangó (#135) 1 kristálygömb (#265) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 6 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
2 pirkit (#153) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
32
33
34
35
36
37
38
39
(129,38) alpesi tehén (#91), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), arató csattanat (#144)
(131,36) ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(132,33) nukleáris cickány (#155), Dornodon oltár
(132,34) arató csattanat (#144), márványtorony (#175), Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439)
(132,35) oltár, 24. jellempróba, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek