Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:53' EZ A 339. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD 340. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3170 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
a 1133 3554 1 | átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot) |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
jlk 2294 | jelszó kimondása 2294 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 259.]
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [134,78] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [135,77] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával meghorzsolod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [134,75] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigvágod a törpemammut nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel jobb vállát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [133,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Továbbmész...) [133,75] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
m 4 | mozogsz délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
in 3554 162 352 | leírod a 3554. kalandozónak a 162. szörnyet a 352. tárgyat |
in 3554 195 377 | leírod a 3554. kalandozónak a 195. szörnyet a 377. tárgyat |
in 3554 191 334 | leírod a 3554. kalandozónak a 191. szörnyet a 334. tárgyat |
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY) A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort. |
QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY) A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be. |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY) Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod. |
PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
PÁRDUCSZEM (1073. TÁRGY) A párducok szemében mérhetetlen mértékű agresszió és eltökéltség rejlik, de valójában mégiscsak egy csupán azon undorító tárgyak sorában, amihez a szörnyek kizsigerelésével lehet hozzájutni (de csak akkor, ha nem éppen a párduc szemét nyomtad ki a harcban). A golyóbis alakú testrészt nem árt, ha óvatosan kezeled, hiszen könnyen előfordulhat, hogy szétnyomódik hátizsákod oldalán. |
HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY) Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak. |
Erő: | 24 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 336/302 | Jellem: | jó (313) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 754/136 | Pénz: | 4015 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 137/117 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 26 | vágófegyverek: | 12 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 24 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 51 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 24 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 33 | 12. taumaturgia: | 50 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 7 (+1) | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 6 | 18. pszi: | 23 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 1 | 21. bányászat: | 16 |
22. főzés: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), semlegesek (#989), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar behemót (#189) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | elit csatavért (#295) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | rákpajzs (#98) | 2 | raptor karom (#281) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 10 | ubuk tüske (#131) | |||
19 | ugh méreg (#166) | 26 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasérc (#152) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
755 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 9 | drótszőr (#37) | |||
4 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) |