180. forduló, 182. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 19. 12h:24'
EZ A 182. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
183. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,47] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 alligátorbőrt (50 arany). Visszadátumoztunk 2 játékhéttel.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy harmadik szem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. KP: h 1228 1 0 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 323.]

ef 3 529 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 302.]

id 101 30 idomítod a 101. szörnyet 30 pontért
Hozzálátsz a sullár neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 3 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 83 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [30 pontot használtál fel, van még 272.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[94,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Csillag lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,49] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy burástya királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a burástya királynő testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,50] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a topránypolip puha testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A topránypolip csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 240.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,51] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,52] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összefutsz Tücsöktalppal. Egy borostyán függőt, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy kétfejű troll trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+1 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [93,53] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [18 pontot használtál fel, van még 222.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [166 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Szörnyű dolog történt ugyanis a közelmúltban: a király néhány ellensége elrabolta a helytartói jogart, a helytartó hatalmának szimbólumát! Gyanús, hogy a dolgot a városban székelő titkos Dornodon szekta emberei csinálták. Szerencsére birtokunkban van a pincerendszer térképe, ahol bujkálni szoktak. Próbáld meg visszaszerezni a jogart. Járj szerencsével!

24
21 20
18 17 16 23
19 22
15
1
2 14 27 26
25
13 11
5 12 10
6 8
3
4
7 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 47. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, északra 3 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a palota melléképületét, ahol állítólag a NODONROD jogarát őrzik. A bejárat körül minden csendes! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, rossz előérzet száll meg: ezt nem fogod megúszni harc nélkül! [5 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 3 5 10 mozogsz 3 5 10
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Benézel. Egy díszes szobát látsz, a polcokon könyvekkel. Az asztalon gyertya ég - valaki úgy látszik, nem tud aludni! [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy udvari mágus lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az udvari mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 338 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 vaskulcsot, 3 kaktusztüskét és 1 pirkitet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Osonsz tovább. [4. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy, az eddig megszokott fényűzéssel berendezett szobát látsz. [5. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 arany, 1 aranygyűrű és 1 obszidián függő [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Osonsz tovább. [4. PONT]
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a palotaőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát [*] és 1 rézsisakot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [*] és 1 bőrsisakot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy palotaőr az. Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a palotaőr testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [*] és 1 kis bőrpajzsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a palotaőr bal oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [*] és 1 kis vaskulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A folyosó kanyarodik. [9. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a palotaőr testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A palotaőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [*] és 1 bőrpáncélt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a palotaőr jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a palotaőr fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [*] és 1 rézpajzsot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[66 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 15 1 mozogsz 15 1
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT]
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Ah, a központi terem! Valahol itt lehet elrejtve a rend szent jogara. [15. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a palotaőr testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [*] és 1 rézpáncélt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 helytartói jogar [*], 32 arany és 1 ezüst gyűrű [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT]
Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT]
Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT]
A folyosó kanyarodik. [9. PONT]
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT]
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT]
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT]
Osonsz tovább. [4. PONT]
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Ép (?) bőrrel elhagyod a palotaszárnyat!
[78 pontot használtál fel, van még 68.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,52] Még mindig a városban vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Van itt egy sötét kastplom (569. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 62.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Röviden beszámolsz kudarcodról. A lény iszonyatosan dühös lesz, és csak hajszál híja, hogy nem büntet ott helyben halállal. Gyengén makogsz, hogy megpróbálsz jobban teljesíteni, mire a csuklyás gyorsan kivezet. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 159 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 21, 18.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (53). Ez a 181. fordulód.

Erő: 51 (60) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (33) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 554/554 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 3
Szerencse: 19 (31) Varázspont: 205/118 Pénz: 3332 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 19/0 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 1239 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 232 TP-t kaptál. Jelenleg 341 080 TP-d van. A következő szinthez még 108 920 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, szutykos remák. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1790 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/23 (+1%) szúrófegyverek: 17/11 (+7%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 18/78 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,52 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/63 2. nyomkövetés: 28/76 (+12%) 3. mászás: 5/3 (+6%)
4. csapdakészítés: 13/92 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/62 (+5%) 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 5/9 9. szörnyidomítás: 5/24 (+30%)
10. taumaturgia: 16/78 (+8%) 11. harcművészetek: 21/0 12. zene: 14/79 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. pszi: 1/74 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 10/66 17. bányászat: 11/25 18. testépítés: 49/64 (+9%)
19. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 124 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1272 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
4 orgyilkos tőr (#225) 1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
5 bot (#4) 1 bunkó (#5) 2 bunkósbot (#9)
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 63 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 9 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
3 aranygyűrű (#193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 48]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 83 csepp ugh méreg (#166), fér még: 61]
6 vizestömlő (#3) [bennük 106 korty víz (#27), fér még: 14]
3 zöld üveg (#82) [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 6 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
5 gernim balzsam (#1894) 198 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
50 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 6 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 leviatán hólyag (#2182)
2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 13 ork csodaszer (#1228) 6 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 4 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 3 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 41 álompor (#396)
3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
2 berzerker tüske (#713) 10 bordacsont (#16) 2 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652) 10 dorony tüdő (#212)
5 dözmöng szív (#122) 76 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 18 evaporőr háj (#105) 31 fabontó (#106)
8 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 fülemüle agyar (#267)
2 grákóbőr (#41) 8 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 6 hebrencs állkapocs (#130)
6 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 3 kavadu lebeny (#24)
8 lajhár csont (#236) 7 lapockacsont (#33) 2 liumbe hajtás (#655)
101 madártoll (#112) 8 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 5 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 7 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 33 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264) 12 rézdarab (#70)
5 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 2 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47)
6 szárnyas hernyó (#69) 6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151)
5 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 21 tigroszlán fog (#63)
2 trikornis szarv (#198) 5 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30)
48 varkaudar csont (#1113) 23 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 267.73 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 ork csodaszer (#1228) 1 ubuk dobónyíl (#138)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
249 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 bunkósbot (#9)
3 kaktusztüske (#114) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 kis vaskulcs (#40)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 pirkit (#153) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata
(93,50) tintacsiga (#74), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)
(93,51) orgyilkos (#131)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131), Tücsöktalp (4959. kalandozó)
(93,53) orgyilkos (#131), az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland, udvari mágus (#142), palotaőr (#134)
(94,47) a 46. labirintus bejárata
(94,48) manaelementál (#290), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 30. jellempróba, Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720)
(94,49) burástya királynő (#759), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.11.19 12:21 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (2 ford. lemaradÂás 2440-nek)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha egy alakváltó átalakult más karakterré, és a táborozás alatt rálépett valaki, akkor az korlát nélkül csatázhatott vele. A hibát javítottuk.
* - Újranépesítettük a quwargos labirintusokat (244-248) minden karakternél. Ismét be lehet menni ezekbe.

Üzenet küldése a karakternek