180. forduló, 182. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 5. 15h:41'
EZ A 272. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
273. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,59] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+215 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 1 VP-t.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 1 VP-t.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +5 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,57] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy gumifát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [197,57] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a légirozmár testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy légirozmár!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a légirozmár farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 9 aranyat. Levitálva hagyod el a helyet. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[195,57] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 75 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. Szarvaival a trikornis herceg megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3 249 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 141, gyógyulás: 45, összesen: -96 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [194,57] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [193,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 129, gyógyulás: 78, összesen: -51 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 3 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[192,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [191,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 93, gyógyulás: 28, összesen: -65 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,57] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 3 VP-t.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 361.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 25 20 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 1 VP-t.]

lm 3 1 6 mozogsz 3 1 6
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [3. PONT.] Hirtelen egy mágiamorfálót veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló bal oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 3 452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 71, gyógyulás: 93, összesen: +22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálos morf testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 küklopsz szem. 2 329 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 24, gyógyulás: 37, összesen: +13 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. [21 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 4 VP-t.]

lm 13 16 34 mozogsz 13 16 34
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [14. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [13. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [15. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [33. PONTON vagy.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 3 VP-t.]

lm 33 36 5 mozogsz 33 36 5
A fenébe! Egy zsákutca. [33. PONT.] Hirtelen egy éltető morfot veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf testét. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Az éltető morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az éltető morf testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 2 mihlanil nyíl, 4 varázskő és 2 toxyl (Nincs mibe rakni 2 toxylt.). 3 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 102, gyógyulás: 84, összesen: -18 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [35. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A halálos morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálos morf feléd harap, de sikertelenül. A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 purifikátor háj. 2 329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf bal hátsó lábát. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A harcias morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A harcias morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A harcias morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 fenőkő. 2 805 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 45, gyógyulás: 113, összesen: +68 ÉP}

A fenébe! Egy zsákutca. [36. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lomha morf. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf bal első lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf bal vállát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 35 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a lomha morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a lomha morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 38 életpontot sebeztél. A lomha morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 2 sámán gyógykenőcs. 3 540 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 97, gyógyulás: 68, összesen: -29 ÉP}

Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [3. PONTRA.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [5. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [24. PONTON.] [21 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 4 VP-t.]

lm 28 24 32 mozogsz 28 24 32
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [25. PONT.] Hirtelen egy éltető morfot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf testét. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Előremozdulva, az éltető morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az éltető morf testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. Az éltető morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 3 életvíz (Nincs mibe rakni 3 életvízet.), 4 Thargodan esszencia és 3 toxyl (Nincs mibe rakni 3 toxylt.). 3 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 131, gyógyulás: 84, összesen: -47 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [26. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a domináns morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A domináns morf leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 életvíz (Nincs mibe rakni 3 életvízet.). 3 304 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 150, gyógyulás: 57, összesen: -93 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [32. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [20. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 7 VP-t.]

lm 17 8 12 mozogsz 17 8 12
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [17. PONT.] Hamarosan egy védelmező morfot pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 124 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf bal első lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 125 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 sáfránypor. 3 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 428, gyógyulás: 0, összesen: -428 ÉP}

Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 7. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Hamarosan egy halálos morfot pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A halálos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 80 arany. 2 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +114 életerő.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy domináns morf van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 103 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf bal oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf bal lábát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A domináns morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, a domináns morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 8 gyöngymangó. 3 304 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 203, gyógyulás: 0, összesen: -203 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mágiamorfáló. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 3 VP-t.]

lm 44 44 39 mozogsz 44 44 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 5 32 21 mozogsz 5 32 21
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 20 23 50 mozogsz 20 23 50
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 47 5 30 mozogsz 47 5 30
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 235.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 52 64 mozogsz 52 64
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 232.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 152. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 174 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 114 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 72. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 32. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 11, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 34 (43) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 45 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 166/168 év
Egészség: 28 (42) Életpont: 730/271 Jellem: gonosz (183) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (50) Varázspont: 952/44 Pénz: 6026 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/20 Pszi pont: 171/164 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1763 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 198 TP-t kaptál. Jelenleg 2 164 010 TP-d van. A következő szinthez még 135 990 TP szükséges. Trófeáid: dombi óriásyeti, umbatari bromag, vezérfarkas. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 72 az új rendszer szerint. A 151. fordulódban 2437 arany került a bankszámládra. 2680 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 18/88 szúrófegyverek: *31/100 (+10%)
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 28/40 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
190,57 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 16. szinten, 8. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208
A Végzet Vermében a 14. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/80 (+36%) 2. nyomkövetés: 29/97 3. lopás: 1/98
4. mászás: 15/67 (+2%) 5. csapdakészítés: 12/86 (+7%) 6. csapdaészlelés: 22/63 (+6%)
7. gyógyítás: 24/9 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 22/73 (+6%)
10. teológia: 34/49 (+23%) 11. taumaturgia: 56/48 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 14/73 14. harcművészetek: 7/9 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 4/24
19. vadászat: 9/65 20. vitalitás: 1/11 21. bányászat: 17/55
22. testépítés: 23/35 (+253%) 23. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok.

Összsúly: 263.52 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 2 gyógykenőcs (#313) 1 kristályfolyadék (#449)
1 madártoll (#112) 3 ork csodaszer (#1228) 1 sáfránykő (#979)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
89 arany (#50) 3 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322)
2 fenőkő (#1618) 9 gyöngymangó (#135) 16 kaja (#2)
11 khatiszon kristály (#2322) 2 küklopsz szem (#643) 2 mihlanil nyíl (#597)
2 purifikátor háj (#269) 4 sáfránypor (#211) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
4 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199
56
57
58
(190,57) oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), domináns morf (#7624), védelmező morf (#7622)
(191,57) 47. jellempróba, Leah oltár, Raia szent lovagja (#239)
(192,57) quwarg királynők (#153), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 29. jellempróba, oltár, Leah oltár
(193,57) 31. jellempróba, Leah oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(194,57) kputtyintó csalán (#247), 23. jellempróba
(195,57) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), trikornis herceg (#261)
(196,57) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
(197,57) grok-képződmény (#149), légirozmár (#94), kputtyintó csalán (#247)
(198,57) gumifa (#38), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek