Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 25. 9h:04' EZ A 1013. JÁTÉKHETED, 180. FORDULÓD 1014. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5298 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
v 202 3935 | elmormolod a 202. varázslatot |
v 202 4808 | elmormolod a 202. varázslatot |
v 202 4051 | elmormolod a 202. varázslatot |
v 202 3682 | elmormolod a 202. varázslatot |
v 202 4922 | elmormolod a 202. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
a 389 4808 1 | átadod a 389. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot) |
aa 317 325 | átadod a 317. tárgyat a 325. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 7 22 1 | t. energia kisütése: 7 22 1 |
fgy 30 30 | felt. gyógyítás 30 30 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [143,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg parafenomén. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-12 támadás))! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ekharion trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg parafenomén trófeát. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [145,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Raptor szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [146,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 | mozogsz keletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. Elhajítod a vacak Ciang Csí trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
szk 104 | keresed a 104. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
MALLON (960. ELLENFÉL) Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna. |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni. |
MÁGIAFALÓ (203. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz a Mágia létsíkjáról egy idegen lényt, egy mágiafalót, és segítségével elszívhatod a környéken táborozó kalandozók varázspontjának egy részét, hogy te azt megkapd. A varázslat elmondásához 12 VP és egy szvó-ektoplazma szükséges, csalétekként a mágiafaló számára. A varázslatot nem használhatod épületben, és bizonyos védett helyekre a mágiafaló képtelen behatolni. Ezenkívül a mágiafalót egy adott mezőn egy fordulóban csak egyszer használhatod. |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
RÉSZEG KALANDOZÓ (187. ELLENFÉL) A városok utcáin kóborolva, előfordul, hogy összefutsz egy-egy iszonyúan részeg, végtelenül buta és rettentően kötekedő kedvű kalandozóval. Az ilyeneket legjobb elkerülni, mert keményebb ellenfelek némely elvetemültebb szörnynél is, de ha mégis küzdelemre kerül a sor, nos, akkor sem számíthatsz nagy zsákmányra győzelem esetén, mivel az ilyen fickók már tárgyaik/vagyonuk nagy részét elitták/elvesztették. |
QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY) A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 34 (43) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 29 (37) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (29) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 460/284 | Jellem: | gonosz (124) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (39) | Varázspont: | 494/363 | Pénz: | 5033 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 127/166 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/36 (+67%) | ökölvívás: | 1/93 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 27/16 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/9 | lőfegyverek: | 2/55 |
dobófegyverek: | 24/29 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
147,60 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/33 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 53/70 | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 18/75 (+34%) | 6. csapdaészlelés: | 3/94 |
7. gyógyítás: | 39/80 | 8. titkosírás: | 3/26 | 9. felderítés: | 13/91 |
10. szörnyidomítás: | 4/23 | 11. teológia: | 22/31 (+8%) | 12. taumaturgia: | 45/7 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 1/99 | 14. versengés: | 4/1 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 9/62 | 17. pszi: | 21/77 (+1%) | 18. zárnyitás: | 6/95 |
19. vadászat: | 1/13 | 20. bányászat: | 10/74 | 21. testépítés: | 6/36 (+90%) |
22. úszás: | 8/68 (+122%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 9 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
energiatüskék (#29) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | tudatrombolás (#111) | >> | ezoterikus mardel (#184) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
2.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet! |
3.) Emelj számomra monolitot! [A monolit felépítésének titkát Chara-dintól, tudati képesség útján lehet megszerezni.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1675 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
209 | arany (#50) | 1 | ezüstkard (#325) | 1 | szigony (#389) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | kaja (#2) |
139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) |
varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) |
szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) |
vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) |
varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) |
palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) |
arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) |
szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) |
autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) |
ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) |
jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | orgoró (#170) | óriásféreg (#171) |
sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) |
csontváz lord (#177) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | pöfögő kregon (#182) |
ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) |
varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) | hínárevő piranha (#194) |
opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | bazaltelementál (#204) |
gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) |
joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | massza (#217) |
tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | kultúrmasztodon (#227) | orbitális mackósajt (#229) |
zoloboo sámán (#230) | ekharion (#232) | adószedő (#234) | káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) |
Mnebolath (#237) | vadász quwarg (#241) | q. rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | quwarg parafenomén (#248) |
taalru (#249) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) | őrült varázsló (#255) |
Notermanthi (#257) | kőtipró (#260) | kronokukac (#285) | manaelementál (#290) | Thargodan csontváz (#297) |
quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | óriáspók (#303) | Ovgun (#325) | zafír sárkány (#329) |
bölcs szilmill (#343) | smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | tesh alligátor (#353) |
erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) |
földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) |
troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | dombi óriásyeti (#367) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
Hrumagurk (#370) | lélekorzó (#390) | purifikátor császár (#393) | ryuku gólem (#394) | csápos otagi (#395) |
bunthar (#396) | hegyi óriás (#397) | vízbeölt ryuku (#409) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) |
halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | tleikan ölőművész (#535) | monumentalizmo (#548) |
troll bányász (#679) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | varkaudar vajákos (#690) | varkaudar katona (#691) |
varkaudar che-pap (#704) | halál csatlósa (#732) | láncravert quwarg (#744) | csontlepke (#746) | reinkarnált motyogó (#752) |
érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) |
ryuku futárbérenc (#765) | élőholt tigris (#766) | ekharion bébi (#768) | proteinsólyom (#771) | ryuku csapásvezető (#778) |
ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) | Yurk, a profi (#958) | Mallon (#960) | Pszinapszis (#974) |
Quirov (#975) | Ciang Csí (#978) | Napsörény (#7004) | varkaudar felderítő (#7133) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | $mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) |
rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) |
ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) |
rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | $rövid íj (#107) |
nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) |
sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) |
koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | két kard szimbólum (#144) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | $hebrencs csapda (#147) | $mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
$szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) |
ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) |
nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) |
mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) |
obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) |
gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | $ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) |
fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) |
láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) |
helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) |
furulya (#233) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) |
pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) |
kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) |
bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | nekrofun medál (#253) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) |
szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) |
friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) |
fülemüle agyar (#267) | $gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) |
aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) |
rejtőköpeny (#277) | umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | raptor karom (#281) | jégszív (#282) |
Fekete Kehely (#283) | sötét ital (#284) | Szent Kulacs (#285) | Sheran főzete (#286) | Tharr Keresztje (#287) |
zan indukátor (#288) | $bíbor erőöv (#291) | sárkánypikkely (#292) | varkaudar páncél (#294) | kvazár pajzs (#296) |
kvazár kard (#297) | arx formázó minta (#298) | bev formázó minta (#299) | Fairlight köpenye (#303) | kőszem (#304) |
varázskő (#305) | réz papi karkötő (#307) | $ezüst papi karkötő (#308) | $arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) |
borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | Pusztítás Botja (#316) |
varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) |
ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) |
mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | királyi korona (#338) | alkímiázó üst (#341) |
fagyöngy füzér (#342) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | $shinai gömb (#348) | esszenciakristály (#350) |
tolmokov-koktél (#351) | molluszk ház (#353) | Tguarkhan-csapda (#356) | quwarg tojás (#360) | káosz szimbólum (#361) |
ezüsttollú nyíl (#363) | szerencsetalizmán (#366) | Trákin csákánya (#367) | phua-kúp (#372) | $Eldaran karkötője (#373) |
fekete tű (#374) | fény szentélye (#376) | moa obszidián (#380) | moa zafír (#381) | moa üveggömb (#383) |
moa burát (#384) | szigony (#389) | halcsont (#390) | polip szívóka (#391) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | városépítkezés (#398) | főutca (#399) |
ház (#400) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | réz fejpánt (#406) | vas fejpánt (#408) |
kígyóbőr öv (#410) | vérvörös köpeny (#412) | stukilövedék (#414) | aranypikkely (#415) | teknőcpajzs (#417) |
fpi formázó minta (#419) | agyartőr (#420) | Raia pallosa (#426) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) |
törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kvazár kesztyű (#445) | fekete lótusz (#446) | lótuszvirág (#447) |
zangrozi csizma (#451) | térkapu (#452) | krapixlon fürdőruha (#454) | Urgod kesztyűje (#462) | Dantor amulettje (#468) |
törpe bakancs (#475) | drakolder szem (#478) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | Szent Pöröly (#485) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | elefántcsont torony (#490) | obszidián erőd (#491) | sárkánytanya (#492) |
Chara-din ékköve (#517) | zafír védőgyűrű (#532) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | mihlanil (#539) |
kisebb zan (#544) | dentor bőr (#551) | főnixtoll (#563) | fekete kaktusz (#577) | ében toboz (#578) |
óriás fülbevaló (#614) | áldott kő (#642) | Fortuna szentélye (#645) | kulcskarika (#648) | darázsszárny (#652) |
aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | alligátorbőr (#661) | elkarog szőr (#665) | sáska amulett (#668) |
rakolits por (#669) | szulfin (#676) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) |
rinóbőr öv (#685) | ryuku sisak (#688) | teknősesszencia (#702) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
$bunthar bőr (#733) | hro tekercs (#781) | vortex talizmán (#812) | sziklazúzó (#857) | csillagbozótos (#928) |
csillagbot (#929) | pézsmatök (#933) | pézsmatökmag (#934) | drakolder gyűrű (#969) | csodák kútja (#1096) |
varkaudar pálinka (#1137) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | régészeti lelőhely (#1208) | ork csodaszer (#1228) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | esélynövelő (#1409) | szivárványszív (#1529) | quwarg teleportgömb (#1534) |
mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | méregfog (#1553) | hősiesítő medál (#1558) | Métely páncélja (#1562) |
griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | krónika (#1725) | tépett lobogó (#1864) | vaskard (#2084) |
Beholder csapda (#2107) | leviatán hólyag (#2182) | mind. ametisztje (#2207) | márványszobor (#2232) | relikviagyűjtő háza (#2239) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás | Auracsatorna | Agyi extenzió |
A kvatáció megismerése, 1. lépés | A kvatáció megismerése, 2. lépés | Teljes Kvatáció | Kígyóbőr | Rinocéroszbőr |