17. forduló, 19. forduló, Gránitvállú Rogan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 13. 9h:08'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4872
SZÁMLA : XXXX

GRÁNITVÁLLÚ ROGAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,10] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Martian tekercsét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

ep 146 78 építed a 146. tárgyat 78 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 72 tapasztalati pontot kaptál. [78 pontot használtál fel, van még 98.]

fkt 22 11 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (11 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[48,11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos burástya közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kilukasztod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [47,12] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az emberevő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 495 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Látsz egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [46,12] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal alaposan megvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [36 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 51 10 eladod az 51. tárgyat 10
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 49 10 eladod a 49. tárgyat 10
Eladtál 2 kígyóbőr kesztyűt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 714 10 eladod a 714. tárgyat 10
Eladtál 2 rőtmanó kacagányt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 65 10 eladod a 65. tárgyat 10
Eladtál 3 szöges páncélt. 72 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 89 10 eladod a 89. tárgyat 10
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 71 10 eladod a 71. tárgyat 10
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 126 10 eladod a 126. tárgyat 10
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 127 10 eladod a 127. tárgyat 10
Eladtál 1 mandibulakaszát. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ea 12 10 eladod a 12. tárgyat 10
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

m 4 mozogsz délre
[46,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nathan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csodabogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kilukasztod a csodabogár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csodabogár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy láncinget, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy szutykos remák trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Az Ítélet Úrnője. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Baljós Sugallat. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy mind. kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy szürke rinocérosz trófea, egy pordémon trófea és egy varkaudar bajnok trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Málhásállata egy hegyi szamár.
Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [11 pontot használtál fel, van még 51.]

kut 45 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar jön feléd.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg jön feléd.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal végigmetszed az élőholt mirg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy bronzsisak és 3 ubuk dobónyíl (ld. enc.). Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal végigmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.)

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű lándzsa (ld. enc.), egy göcsörtös bunkó (ld. enc.), egy lánckesztyű (ld. enc.) és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.). Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. [45 pontot használtál fel, van még 6.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 152 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KARAKTERLAP

Gránitvállú Rogan, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr követője vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 18 (30) Szint: 11 Merészség: 10/4 Magasság: 121 cm
IQ: 10 (18) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 8 (14) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 288/195 Jellem: semleges Tul. pont: 11
Szerencse: 11 (29) Varázspont: 150/28 Pénz: 219 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 143 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 606 TP-t kaptál. Jelenleg 22 197 TP-d van. A következő szinthez még 2 803 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, xirnox, varkaudar bajnok.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6
dobófegyverek: 7 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (4 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -);
46,63 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 673 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. csapdakészítés: 4 (+1)
4. gyógyítás: 4 5. felderítés: 2 6. vadászat: 4
7. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz tüskét (#22) (max. 11 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
gorombilla (#38), gyilkos sallank (#85), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
csontlepke (#746), varkaudar behemót (#189)

Összsúly: 89.11 kg Megterheltség: 45%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpenge (#126)
1 csontszurony (#12) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mandibulakasza (#127)
1 rézpáncél (#71) 2 rőtmanó kacagány (#714) 3 szöges páncél (#65)
1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
176 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 lánckesztyű (#230) 4 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 6 tüske (#22) 3 ubuk dobónyíl (#138)
2 varkaudar csont (#1113) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50
9
10
11
12
13
14
(46,12) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), orgyilkos (#131)
(46,13) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 4. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), csodabogár (#755), Az Ítélet Úrnője (1279. kalandozó), Baljós Sugallat (4334. kalandozó), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(47,12) emberevő (#119), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(48,11) púpos burástya (#92), oltár, 19. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.12.13 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 45 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Martian tekercse -> 1.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A nyugati "ryuku" szigeten elhagyatott aranybányát fedeztek fel az itt kutató kalandozók.
* - Hópelyhes kupa került az alábbi labitinusokba: 124, 181. Aki már volt benn, az is megtalálhatja, ha ismét bemegy.

Üzenet küldése a karakternek