17. forduló, 19. forduló, Tlömpenyom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 6. 15h:19'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4861
SZÁMLA : XXXX

TLÖMPENYOM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [21,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 142.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

ff 8 11 felt. fegyverváltás: 8 11
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << csontkés. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

fkt 36 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [12 pontot használtál fel, van még 130.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 118.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[22,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,-2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a garokk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a garokk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+18 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 58.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[24,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-2] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bolhakutya közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 mozogsz keletre
[26,-2] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a rájanyék fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 28.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaszabolósáska közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő démontetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 8.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 531 bemész az 531. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

KARAKTERLAP

Tlömpenyom, egy vörös, göndör hajú, kék szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd színe zöld. Ez a 18. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 259 cm
IQ: 8 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 523 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 102/87 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 78 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 533 TP-t kaptál. Jelenleg 2 423 TP-d van. A következő szinthez még 1 577 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos sallank, garokk.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontkés (#11)
26,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 10 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 csontkés (#11)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 fáklya (#36) 19 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
32 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 kavadu lebeny (#24)
4 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 5 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 15 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69)
15 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 10 varányszem (#30)

Összsúly: 36.34 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 141 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkés (#11) 6 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

20 21 22 23 24 25 26 27
-4
-3
-2
-1
(22,-3) manaelementál (#290), 21. jellempróba, evaporőr (#69)
(23,-2) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, garokk (#73)
(24,-3) gátvakond (#57), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(25,-2) Chara-din monolitja (#534), oltár, bolhakutya (#17)
(26,-2) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 15. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), rájanyék (#58), kaszabolósáska (#83), démontetű (#15)

Üzenet küldése a karakternek