Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 25. 9h:21' EZ A 22. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 23. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a woor-antilop bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival a woor-antilop megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [36,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [36,-7] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy megsebzett tazunkaróka. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a tazunkaróka testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tazunkaróka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 17 1 | elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot) |
f 17 | kísérletezel a 17. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaszabolósáska bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner gorombilla trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kaszabolósáska trófeát. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a bolhakutya bal hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bolhakutya bal első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
go 5 | gonoszkodsz: 5 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gátvakond testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
a 90 1794 1 | átadod a 90. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot) |
a 87 1794 1 | átadod a 87. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot) |
a 124 1794 1 | átadod a 124. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot) |
a 85 1794 1 | átadod a 85. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot) |
a 70 1794 1 | átadod a 70. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a rambó bogár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a rambó bogár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [35,-7] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) [34,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy bolhakutya. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
kt 13 | elkészíted a 13. tárgyat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 18 | gyógyítás 18 pontért |
ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY) A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted! |
KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY) Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6. |
MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY) Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad! |
BORDACSONT (16. TÁRGY) Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag... |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
Erő: | 16 | Szint: | 5 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 87/66 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 4 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 12 |
4. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Összsúly: 30.20 kg | Megterheltség: 64% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpáncél (#90) | 2 | kaja (#2) | |||
8 | kerek kő (#19) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | bordacsont (#16) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | szögletes kő (#17) |