TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. febr. 7. 9h:09'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX
|
BUZZPLOTRZUD KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [14,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)
gy 40 |
gyógyítás 40 pontért |
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+13 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 120.]
f 44 |
kísérletezel a 44. tárggyal |
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz kis bőrpajzsot. (ld. enc.) 18 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 115.]
f 37 |
kísérletezel a 37. tárggyal |
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [5 pontot használtál fel, van még 110.]
m 1 8 7 |
mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
[15,2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült kavadu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kavadu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy démontetű. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a démontetű fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [15,1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [14,0] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
[30 pontot használtál fel, van még 80.]
gy 20 |
gyógyítás 20 pontért |
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+4 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 60.]
[15,-1] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy szürke házikó (506. épület.).
Találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vóbi, a senkiházi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 50.]
be 506 |
bemész az 506. épületbe |
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg.
- Üdvözöllek, fiam! - köszönt a varázsló. Miben lehetek szolgálatodra?
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sajnálom, hogy nem sikerült még a küldetésedet végrehajtanod. - jegyzi meg szomorúan a varázsló.
Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 45.]
m 4 3 |
mozogsz délre, délkeletre |
[15,0] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Továbbmész...) [16,1] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szárnyas gömböc. Itt csata lesz.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rhistel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 25.]
h 242 |
használod a 242. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 24.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY)
Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat... |
KARAKTERLAP
Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 18. fordulód.
Erő: |
15 (16) |
Szint: |
4 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
19 |
Támadás: |
3 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
43 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
4 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
86/86 év |
Egészség: |
10 |
Életpont: |
75/67 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
16 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
3 |
Eddig összesen 26 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 TP-t kaptál. Jelenleg 279 TP-d van. A következő szinthez még 221 TP szükséges. Trófeád:
tigroszlán.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
3 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
2 |
dobófegyverek: |
3 |
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. mászás: |
1 |
4. csapdakészítés: |
1 |
5. gyógyítás: |
5 |
6. vadászat: |
3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Összsúly: 34.06 kg |
Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 |
|
kerek kő (#19) |
2 |
|
víz (#27) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(14,0) oltár
(15,-1) szürke házikó (#506), oltár, olvasztókemence (#86), 21. jellempróba, Vóbi, a senkiházi (3354. kalandozó)
(15,0) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 8. jellempróba, oltár
(15,1) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(15,2) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 30. jellempróba, kavaduk (#19), démontetű (#15)
(16,1) szárnyas gömböc (#12), Rhistel (4602. kalandozó)