Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 6. 9h:12' EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 19. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3074 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
kno 7 2 | képesség-növelés 7 |
kt 8 | elkészíted a 8. tárgyat |
kf 8 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat |
ff 64 8 12 | felt. fegyverváltás: 64 8 12 |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a pókvadász testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a pókvadász fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-14] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drótszőrű pincsi közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rohansz. Csontszablyával végigvágod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 532 | bemész az 532. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Beszélgettek még egy darabig, aztán újból kezet ráztok, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 25.]
h 94 | használod a 94. tárgyat |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csodabogár bal első lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő démontetű nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a démontetű testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
Erő: | 19 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 106/64 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 2 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 (+1) | ütőfegyverek: | 4 |
lőfegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) |
27,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 7 | 5. zárnyitás: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
7. bányászat: | 3 (+2) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
csontlepke (#746), húsevő magszim (#67) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. törpe házikó (532): 15. labirintus (33,68). kobudera lak (533): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 15, 17. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 12 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | 1 | obszidián penge (#2082) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | szögletes kő (#17) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
3 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 7 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 1 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 4 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 40.17 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 3 | smirglilevél (#29) | 12 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | tükör (#43) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | zöld üveg (#82) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|