17. forduló, 19. forduló, Southern Special összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 5. 20h:57'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2244
SZÁMLA : XXXX

SOUTHERN SPECIAL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

kno 4 4 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

gy 26 gyógyítás 26 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+16 életerő.) [26 pontot használtál fel, van még 131.]

jlk 1911 jelszó kimondása 1911
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a massza testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a massza pörsenéses hátát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza kunkorgó farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy fantasztikus moa obszidián! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 116.]

go 25 gonoszkodsz: 25
Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 106.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,10] A bozótost dombság váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner tintacsiga trófeát, és kinyersz egy alkalmas mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. [8 pontot használtál fel, van még 98.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 90.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[46,9] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a proteinfecske testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal megérinted a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a proteinfecske fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tintacsiga testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,9] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 66.]

go 2 gonoszkodsz: 2
Nem bírod nézni a szerencsétlen troll szenvedését - ezért egy jól irányzott csapással inkább véget vetsz neki. Ez igazán irgalmas cselekedet volt! (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

gy 28 gyógyítás 28 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+19 életerő.) [28 pontot használtál fel, van még 28.]

m 3 mozogsz délkeletre
[49,10] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy Nehéz Norbi. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

A lény gyors egymásutánban néhány kerek követ lő ki rád. A becsapódástól 2 életpontot vesztettél. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a Nehéz Norbi jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a Nehéz Norbi jobb vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Nehéz Norbi bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Nehéz Norbi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy grákó denevér. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a grákó denevér nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 20.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzpajzsot. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bronzpáncélt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 158 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY)
Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek.

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket.

GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

KARAKTERLAP

Southern Special, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 18. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 7/7 Magasság: 181 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 Életpont: 110/73 Jellem: semleges (-17) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 74 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 111 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 880 TP-t kaptál. Jelenleg 5 113 TP-d van. A következő szinthez még 1 887 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, szőrös pók. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
49,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 195 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 16 (+4) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20.

Összsúly: 30.66 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 6 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 grákóbőr (#41) 1 gyöngymangó (#135)
1 kőkés (#6) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 moa obszidián (#380)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50
8
9
10
11
(45,10) mélységi grittang (#103)
(46,9) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), proteinfecske (#139)
(46,10) massza (#217)
(47,9) tintacsigák (#74), 15. jellempróba
(48,9) woor-antilop (#31), 2. jellempróba
(49,10) Nehéz Norbi (#7119), grákó denevér (#25)

Üzenet küldése a karakternek