Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 19. 9h:09' EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 19. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat legkorábbana 19. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a százfogú egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 8 6 | mozogsz keletre, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [69,64] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a garokk varacskos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a garokk bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a garokk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [69,62] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálmadár került az utadba. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár jobb vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,61] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos sallank nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. Eldobod az értéktelenné vált téfea magoflux trófeát, és kiszedsz egy sörényes ubuk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval csak érinted a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [71,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.
(Továbbmész...) [72,59] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 18 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | távcső (#42) 24 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, |
csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, |
rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, |
mérleg (#81) 12 ap /db, | zöld üveg (#82) 4 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, |
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, |
rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, |
vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, |
fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, |
hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, |
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, |
mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | pirkit (#153) 3 ap /db, |
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, |
nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | mászókampó (#165) 18 ap /db, |
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | rövid kard (#171) 24 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, |
harci kalapács (#174) 30 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, |
vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, |
mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, |
gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, |
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, | karbin plazma (#199) 15 ap /db, |
amniosz (#203) 1 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, |
acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, |
lajhár csont (#236) 4 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, |
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, |
gromak bőr (#268) 12 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 12 ap /db, |
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 187 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, |
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, |
bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, |
arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, | ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | királyi korona (#338) 187 ap /db, |
rézgolyó (#343) 1 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, |
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, | moa smaragd (#377) 37 ap /db, |
moa burát (#384) 18 ap /db, | polip szívóka (#391) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, |
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, | stukilövedék (#414) 1 ap /db, |
bányászcsákány (#434) 15 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, |
ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, |
rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, |
elf csont (#664) 6 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | troll csont (#704) 6 ap /db, |
kobudera csont (#705) 6 ap /db, | etra hályog (#712) 37 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, |
rubin fejék (#729) 210 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, |
yetiszív (#1070) 12 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | antilopbőr (#48) 3 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 14 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, |
csontkulcs (#74) 4 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, | evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | harci kalapács (#174) 20 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, |
Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | láncing (#222) 50 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | mutáns csont (#331) 4 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | párducbőr övtáska (#1117) 35 ap /db, | párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | rákpáncél (#97) 4 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, |
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szöges bunkó (#8) 10 ap /db, |
tankány karom (#237) 10 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db áron. |
be 582 | bemész az 582. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
be 684 20 6 | bemész a 684. épületbe |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY) Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért). |
Erő: | 13 | Szint: | 8 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 11 (12) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 115/74 | Jellem: | gonosz (6) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 11 (15) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 223 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 10 (+1) | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 2 | 5. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71) |
Összsúly: 47.01 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 2 | bumeráng (#249) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 11 | sallank karom (#128) | |||
5 | ubuk tüske (#131) |