Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 2. 9h:12' EZ A 711. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD 712. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5525 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1200 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 146, gyógyulás: 21, összesen: -125 ÉP}
ea 195 1 | eladod a 195. tárgyat 1 |
ea 140 2 | eladod a 140. tárgyat 2 |
ea 141 1 | eladod a 141. tárgyat 1 |
ea 193 2 | eladod a 193. tárgyat 2 |
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért |
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért |
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért |
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ea 183 2 | eladod a 183. tárgyat 2 |
ea 150 3 | eladod a 150. tárgyat 3 |
ea 228 2 | eladod a 228. tárgyat 2 |
ea 192 4 | eladod a 192. tárgyat 4 |
ve 78 1 | megveszed a 78. tárgyat 1 |
ve 434 1 | megveszed a 434. tárgyat 1 |
ve 322 1 | megveszed a 322. tárgyat 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
vtn 49 | varázslat tanulás: a 49. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 13 |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY) A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken. |
EZÜSTTŐR (322. TÁRGY) Az ezüsttőr puha, törékeny, keveset sebző fegyver. Van azonban egy nagyon nagy előnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttőr 2d4+1 sebzésű szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. |
VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 2 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
GIGAÖKÖL (49. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Brutális dologra használhatod ezt a varázslatot: szétrobbanthatod egy láthatatlan óriás-ököllel az ellenfélnél levő páncélt, pajzsot, sisakot vagy balkezes fegyvert. Ha az ellenfélen tompítás varázslat van, akkor a kudarc biztos, egyébként a siker a tárgyak keménységétől függ. Ha nem is sikerül az ellenfél tárgyaiban kárt okozni, még mindig okozol némi sebzést. A varázslat elmondásának komponense egy kőkalapács, és el kell használnod 12 VP-t. |
Erő: | 22 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/6 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 270/182 | Jellem: | gonosz (101) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 156/43 | Pénz: | 155 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 5 |
ütőfegyverek: | 5 (+1) | lőfegyverek: | 19 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 31 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 10 | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 64 (+1) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 10 | 12. taumaturgia: | 10 |
13. versengés: | 3 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 5 |
16. vadászat: | 15 | 17. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | sullár (#101) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm (#6) | hhaar burka (#32) | >> | karmos tankány (#137) | |
tüskepajzs (#30) | >> | udvari mágus (#142) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 63.09 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 2 | denevér szimbólum (#140) | 2 | helytartói jogar (#228) | |||
1 | nap szimbólum (#141) | 1 | obszidián függő (#195) | 3 | szent jogar (#150) | |||
3 | tüske (#22) | 2 | vaskulcs (#183) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
62 | arany (#50) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | mászókarom (#78) |