Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. nov. 23. 14h:08' EZ A 970. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD 971. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 2 506 | energia fejlesztése 2 |
ef 4 503 | energia fejlesztése 4 |
kf 2440 | kézbeveszed/felveszed a 2440. tárgyat |
kf 2514 | kézbeveszed/felveszed a 2514. tárgyat |
flh 8 137 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 137. tárggyal |
flh 12 323 1 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 323. tárggyal (1 darabot) |
flh 16 323 2 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 323. tárggyal (2 darabot) |
flh 19 323 | felt. lőfegyver haszn. 19 a 323. tárggyal |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
154 | 155 | 156 | |
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat őrjáratozó katona. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
ee 322 87 324 | eladod a 322. tárgyat a 87. tárgyat a 324. tárgyat |
ee 88 49 237 | eladod a 88. tárgyat a 49. tárgyat a 237. tárgyat |
ee 317 16 151 | eladod a 317. tárgyat a 16. tárgyat a 151. tárgyat |
ee 198 328 125 | eladod a 198. tárgyat a 328. tárgyat a 125. tárgyat |
ea 268 2 | eladod a 268. tárgyat 2 |
ve 482 1 | megveszed a 482. tárgyat 1 |
ve 201 20 | megveszed a 201. tárgyat 20 |
ve 101 10 | megveszed a 101. tárgyat 10 |
ve 305 5 | megveszed a 305. tárgyat 5 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 76 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 2 sallank karom. 2 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 122, gyógyulás: 43, összesen: -79 ÉP}
ee 196 308 307 | eladod a 196. tárgyat a 308. tárgyat a 307. tárgyat |
ee 1549 1548 191 | eladod az 1549. tárgyat az 1548. tárgyat a 191. tárgyat |
ve 158 1 | megveszed a 158. tárgyat 1 |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) és egy karbin plazma. 2 550 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 36, gyógyulás: 38, összesen: +2 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Kitaszított jobb lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a Kitaszított testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Kitaszított nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Kitaszított testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a Kitaszított jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Kitaszított szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyöngymangó, 3 vasérc és egy kristálygömb, ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner animált hókutya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Kitaszított trófeát. 5 036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 205, gyógyulás: 76, összesen: -129 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 243 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megbököd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 1 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 256, gyógyulás: 31, összesen: -225 ÉP}
(Továbbmész...) [154,52] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki bal karját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megérinted a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 243 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. 1 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 262, gyógyulás: 33, összesen: -229 ÉP}
(Továbbmész...) [153,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leon Silver I. irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 637 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a szintszívó fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megbököd a csontváz lord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a csontváz lord vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 42, gyógyulás: 18, összesen: -24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyaggólem bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az agyaggólem testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az agyaggólem agyaglábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az agyaggólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az agyaggólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyaggólem agyaglábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az agyaggólem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Az agyaggólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az agyaggólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alaprúna. 6 817 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 24, gyógyulás: 82, összesen: +58 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 6 7 | elkészíted a 6. tárgyat (7 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [5 pontot használtál fel, van még 117.]
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
lm 900 11 17 | mozogsz 900 11 17 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 612 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 20, gyógyulás: 33, összesen: +13 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 79 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 136 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
Erő: | 22 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (45) | Támadás: | 49 (51) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (41) | Védekezés: | 73 (78) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/80 év |
Egészség: | 23 (36) | Életpont: | 665/520 | Jellem: | gonosz (286) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 23 (57) | Varázspont: | 739/11 | Pénz: | 1608 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 46/29 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | *26/100 (+6%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | *22/101 (+18%) |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -11.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 1 db (12 -15.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 2 db (16 -18.); ezüsthegyű nyíl (#323) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
150,51 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/31 (+6%) | 2. nyomkövetés: | 22/41 (+6%) | 3. mászás: | 12/35 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 11/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/12 | 6. gyógyítás: | 26/68 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 18/39 (+16%) | 9. szörnyidomítás: | 6/13 |
10. teológia: | 34/49 (+32%) | 11. taumaturgia: | 27/98 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 9/26 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 10/80 (+33%) |
16. szörnyismeret: | 14/26 (+24%) | 17. pszi: | 5/97 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/71 |
19. vadászat: | 4/48 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/65 | 21. bányászat: | 21/47 (+23%) |
22. úszás: | 9/13 | 23. főzés: | 8/28 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 194.99 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 4 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | |||
11 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzsisak (#88) | |||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 9 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tankány karom (#237) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1124 | arany (#50) | 1 | alaprúna (#2670) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
11 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 20 | gyíkfű (#201) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | 8 | kerek kő (#19) | |||
7 | kőkés (#6) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mágiaszilánk (#2668) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 3 | varázskő (#305) | 4 | vasérc (#152) |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | |
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|