Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 24. 9h:15' EZ A 182. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD 183. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 999 13 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
t 156 | támadod a 156. szörnyet |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
bb 268 152 85 | beraksz a bankba a 268. tárgyat (152 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 297.]
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [130,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 63 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [129,48] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bo-skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 1755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 170, gyógyulás: 32, összesen: -138 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 7, gyógyulás: 18, összesen: +11 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [127,49] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.
Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy templomot. Chara-din hívei emelték.
jlk 7191 | jelszó kimondása 7191 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 5: 1. térkép 6. pont 6: 1. térkép 5. pont 12: 1. térkép 13. pont 13: 1. térkép 12. pont 18: 1. térkép 19. pont 19: 1. térkép 18. pont 21: 1. térkép 22. pont 22: 1. térkép 21. pont 24: 1. térkép 25. pont 25: 1. térkép 24. pont 31: 1. térkép 32. pont 32: 1. térkép 31. pont 34: 1. térkép 35. pont 35: 1. térkép 34. pont 38: 1. térkép 39. pont 39: 1. térkép 38. pont 46: 1. térkép 47. pont 47: 1. térkép 46. pont 51: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 207.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [125,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [124,51] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Csontpálcával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 8, gyógyulás: 89, összesen: +81 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bandita jobb karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod a bandita jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a bandita testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű. Szereztél 13 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
be 73 | bemész a 73. titkos labirintusba |
lm 7 8 11 | mozogsz 7 8 11 |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír bal oldalát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 264860 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -19 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 14, gyógyulás: 33, összesen: +19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 110848 TP, -8 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -19 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 15, gyógyulás: 24, összesen: +9 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi foszladozó testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi rotható húsát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a zombi jobb karját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi bal lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 18 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 41, gyógyulás: 7, összesen: -34 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra támadsz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 15 10 1 | mozogsz 15 10 1 |
kb 124 6 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (6 darabot) |
a 124 1813 3 | átadod a 124. tárgyat az 1813. kalandozónak (3 darabot) |
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | imádkozol |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY) Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t. |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
Erő: | 20 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 390/324 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 27 (33) | Varázspont: | 393/0 | Pénz: | 1354 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 105/9 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 | szúrófegyverek: | 17/91 (+39%) | vágófegyverek: | 21/44 (+6%) |
ütőfegyverek: | 24/87 (+4%) | lőfegyverek: | 21/93 (+14%) | dobófegyverek: | 20/84 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (170%) << varkaudar szablya (#516) (190%) << csontpálca (#329) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/85 | 2. nyomkövetés: | 41/89 (+47%) | 3. mászás: | 16/19 |
4. csapdakészítés: | 13/68 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/32 (+24%) | 6. gyógyítás: | 17/21 |
7. titkosírás: | 8/10 (+23%) | 8. felderítés: | 17/59 (+45%) | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 33/34 (-147%) | 11. taumaturgia: | 28/44 (-692%) | 12. szerencsejáték: | 2/52 |
13. versengés: | 10/12 (+17%) | 14. harcművészetek: | 5/9 | 15. zene: | 7/30 |
16. szörnyismeret: | 17/12 | 17. pszi: | 16/4 (+15%) | 18. zárnyitás: | 1/6 (+6%) |
19. vadászat: | 4/89 | 20. bányászat: | 15/45 (+22%) | 21. főzés: | 12/90 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | fagymágus (#650) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | csontpálca (#329) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 6 | pirkit (#153) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tükör (#43) | 10 | vasérc (#152) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
102 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 6 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | kék orchidea (#68) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vaskulcs (#183) | 60 | víz (#27) |