176. forduló, 178. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 10. 10h:39'
EZ A 211. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
212. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,44] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy bunthar fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bunthar fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1665 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 330.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 326.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

fog 753 219 elfogod a 753. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen érző szívű dromedár nyomokra bukkansz! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ó, a francba! Nem sikerült az érző szívű dromedár csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[8 pontot használtál fel, van még 301.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 1266 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 271.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[132,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ki-Nyú Vacc. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [130,43] Dombos vidékre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Látsz egy hóhérbimbót. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 242.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kétfejű troll. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 212.]

ep 256 20 építed a 256. tárgyat 20 pontért
Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Sokáig dolgozol. Elkeseredetten látod, hogy az építkezés semmit sem haladt. Úgy látszik, ez a hely nem alkalmas templomépítésre. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 192.]

m 8 8 3 mozogsz északra, északra, délkeletre
[130,42] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy orgoró!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró ollóját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1171 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy bányarém! {max. életpontja: 161-190.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bányarém jobb vállát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1827 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 7 ezüstdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,41] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Észreveszel egy sziklafészket. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a földsárkány testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a földsárkány jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1096 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,42] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 16 szúró, 24 vágó, 16 ütő ellen.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Wassermann Bobó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 berzerker tüske. 766 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Larissia En Liriellel. Fairlight bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. {ereje: 28.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Leheletnyi csókot hint feléd, de te csak zavarodottan pislantasz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [58 pontot használtál fel, van még 134.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 335 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[132,42] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 779 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy mélytengeri kráken előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [133,41] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy mestervarázsló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [133,40] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Scipio, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy troll ritualista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista bal karját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [33 pontot használtál fel, van még 98.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy földsárkány. {max. életpontja: 111-116.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a földsárkány bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 smaragdkő. 1096 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 68.]

kb 2 6 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

kb 260 5 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

h 1271 655 használod az 1271. tárgyat
A második paraméterként megadott tárgy nem csíráztatható! [0 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bunthart. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

v 82 120 elmormolod a 82. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szörnyészlelés I varázslatot! A környéken nem észlelsz ilyen szörnyet. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 63.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 53.]

v 20 329 1 elmormolod a 20. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 48.]

a 211 2692 1 átadod a 211. tárgyat a 2692. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Hurpi részére. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 39.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 5 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 5 kaktusztüske. [3 pontot használtál fel, van még 35.]

* 3. BP: elmormolod a 78. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 5. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy földsárkány. {max. életpontja: 111-116.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a földsárkány bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1096 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 24, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be az északi aurach. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 318 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 177. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 (26) Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 275/120 Jellem: jó (421) Tul. pont: 9
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 498/30 Pénz: 8498 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 28/4 Pszi pont: 121/150 EFejl: 24
Eddig összesen 1017 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14653 TP-t kaptál. Jelenleg 656701 TP-d van. A következő szinthez még 143299 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 133. fordulódban 16807 arany került a bankszámládra. 20504 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/52 szúrófegyverek: 12/2
vágófegyverek: 20/51 ütőfegyverek: 9/46 (+5%) lőfegyverek: 24/63 (+10%)
dobófegyverek: 16/64 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/71 2. nyomkövetés: 34/50 (+48%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 10/15 (+1%) 5. csapdakészítés: 17/13 (+12%) 6. csapdaészlelés: 3/62
7. gyógyítás: 10/37 8. titkosírás: 2/47 9. felderítés: 12/52
10. szörnyidomítás: 11/63 11. teológia: 20/99 (+20%) 12. taumaturgia: 31/94 (+22%)
13. szerencsejáték: 4/97 14. versengés: 13/23 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 70/81 (+102%) 17. szörnyismeret: 22/84 (+25%) 18. pszi: 21/28 (+3%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 9/16 21. bányászat: 19/31 (+61%)
22. úszás: 1/20 23. főzés: 9/26 (+10%) 24. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 45 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) bűvölés (#20) (56,1) bűvölés (#20) (312,5) bűvölés (#20) (655,1)
bűvölés (#20) (667,5) bűvölés (#20) (665,5) bűvölés (#20) (170,5) bűvölés (#20) (333,5)
bűvölés (#20) (83,5) bűvölés (#20) (733,1) bűvölés (#20) (658,1) bűvölés (#20) (656,1)
bűvölés (#20) (124,1) bűvölés (#20) (675,1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) jellemrejtés (#23) pszi-ernyő (#64) csábmosoly (#16)
a lélek védelme (#57) bűvölés (#20) (329,1) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> útonálló (#130) vakító fény (#43) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
északi aurach (#350) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
hárítás művészete (404)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8 TU szükséges.)
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 498.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 mocsári penke (#148) 2 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 1 tünde nyíl (#554) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
7 ezüstdarab (#326) 1 fülemüle agyar (#267) 1 ilkin érc (#232)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 1 smaragdkő (#678) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,41) sziklafészek (#167), földsárkány (#359)
(130,42) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), bányarém (#7083), érclelőhely
(130,43) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(131,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), Larissia En Liriel (5954. kalandozó)
(131,43) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(132,42) ragyás burástya (#111), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(132,43) nekrofun (#173)
(133,40) emberevők (#119), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, troll ritualista (#365), földsárkány (#359)
(133,41) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), érclelőhely
(133,44) buntharok (#396), érző szívű dromedár (#753)

Üzenet küldése a karakternek