Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jan. 12. 9h:04' EZ A 215. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 216. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfelet választasz, első velociraptor lesz az.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [első velociraptor:] 48 életpontot sebeztél. [második velociraptor:] 36 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a velociraptor bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) [első velociraptor:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az első velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A második velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) [első velociraptor:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második velociraptort érdemes a következőkben támadnod. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt.
{GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) [második velociraptor:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
[második velociraptor:] A második velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első velociraptor:] 1425 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [második velociraptor:] 1425 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pipacs ezüstshurikent markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeivel perforálja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát.
{GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel Pipacs megcsapja a tyrannoszaurusz rex lábát. (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Agyartőrrel Pipacs jól megszúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1360 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP, összes sebzés: 726, összes sebződés: 71}
Ch'Lorani védekezésképp villámgyorsan felhúz egy tüskepajzs varázst.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél.
Ninett Mada Tüzet köp. 1 életpontot sebzett. Ch'Lorani egy izomernyesztés varázslatot dob az ellenfélre. Nem hatott az ellenfélre.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ninett Mada vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Pipacs ezüstshurikent küld az ellenfél felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó lábát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Ch'Lorani, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-110 életerő, -9 védekezés, -9 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Ninett Mada - legnagyobb megdöbbenésedre - futásnak ered, elege van a csatából. Ököllel fogsz harcolni.
Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel Pipacs megüti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 196 életpontot sebezve.) Agyartőrrel Pipacs épp hogy megszúrja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Raptor szablyával Ch'Lorani súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal Ch'Lorani épp hogy eltalálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-52 életerő, -9 védekezés, -9 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te. A tyrex egyeduralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1892 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 257, gyógyulás: 0, összesen: -257 ÉP, összes sebzés: 1075, összes sebződés: 1756}
Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
hu 98 129 157 | hulladék: 98 129 157 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 56 677 234 | kiveszel a bankból az 56. tárgyat (677 darabot) |
bb 360 522 179 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (522 darabot) |
tv 43 61 50 | támadó/véd. varázslat a 43. varázslatot a 61. varázslatot az 50. varázslatot |
ek 273 2 16 | t. energia kisütése: 273 2 16 |
szm 117 | megölöd a 117. szörnyet |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 146 217 | elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [124,52] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány kardfogú fülemüle nyomokat fedezel fel! Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Jól vezettél, a kardfogú fülemüle belelép a csapdába, és a hurok felrántja. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [125,51] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy burástya királynő. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [128,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány kitinpáncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [130,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [131,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem fejét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
tk 47 3887 | többszemélyes kaland 47 3887 |
szk 350 | keresed a 350. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 3. BP: | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
Erő: | 29 (40) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 60 (64) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/30 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 407/365 | Jellem: | jó (234) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 25 (38) | Varázspont: | 462/122 | Pénz: | 3063 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 22/19 | Pszi pont: | 140/112 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/67 (+3%) | szúrófegyverek: | 8/93 (+32%) | vágófegyverek: | 23/12 |
lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | *25/100 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (150%) << ököl (#28) (240%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,46 mezőn táborozol |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/62 | 2. nyomkövetés: | 25/27 (+5%) | 3. mászás: | 14/78 |
4. csapdakészítés: | 14/41 (+23%) | 5. csapdaészlelés: | 8/12 | 6. gyógyítás: | 31/10 |
7. titkosírás: | 3/39 | 8. felderítés: | 15/38 (+29%) | 9. szörnyidomítás: | 4/92 (-500%) |
10. teológia: | 27/13 (-95%) | 11. taumaturgia: | 20/48 (-99%) | 12. szerencsejáték: | 1/73 |
13. versengés: | 10/50 (+8%) | 14. harcművészetek: | 27/14 | 15. zene: | 9/21 (+27%) |
16. szörnyismeret: | 5/62 (+34%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 3/92 |
19. vadászat: | 4/36 | 20. bányászat: | 21/71 (+11%) | 21. főzés: | 11/47 (+10%) |
22. csapatmunka: | 4/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 9 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 22000. szintű lényekre | vakító fény (#43) | >> | 17. szintű lényekre | |
agykorbács (#97) | >> | 18. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | Mnebolath (#237) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
vakító fény (#43) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | áldott okerón (#336) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1873 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | kaja (#2) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | pirkit (#153) | 26 | quwarg tojás (#360) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
5 | sallank nyíl (#129) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
86 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | fáklya (#36) | 2 | gromak bőr (#268) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | tankány karom (#237) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 69 | víz (#27) |
122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|