TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. szept. 9. 12h:08'
EZ A 211. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
212. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX
|
SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,42] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]
* 3. KP: |
használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 331.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 327.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 325.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]
* 5. KP: |
elmormolod a 23. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]
v 16 |
elmormolod a 16. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]
h 1253 |
használod az 1253. tárgyat |
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +27 max. életerő, +27 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 305.]
ef 4 |
energia fejlesztése 4 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 1266 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 265.]
d 92 4 |
eldobod a 92. tárgyat (4 darabot) |
Elhajítasz 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
[131,41] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 257.]
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád meghallgatásra talált! Istened tájékoztat: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 6 mérföldre (2 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 227.]
[132,41] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lítia De Fandargo. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-15 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 219.]
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 6 mérföldre (2 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 189.]
[133,41] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy mestervarázsló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1083 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 800% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 173.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened szól hozzád: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 6 mérföldre (2 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 143.]
[134,41] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 824 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1416 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 800% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 135.]
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 9 mérföldre (3 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 105.]
[135,41] Még mindig füves síkságon vagy.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 97.]
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened szól hozzád: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 12 mérföldre (4 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 67.]
m 5 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
[134,42] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [133,43] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Port kavar a távolban egy homokvihar.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány érző szívű dromedár nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Felsültél, de nagyon! Vagy az érző szívű dromedár sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy érző szívű dromedár van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Ó, a francba! Nem sikerült az érző szívű dromedár csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol Steven Spielberggel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. (Csábmosoly.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[40 pontot használtál fel, van még 27.]
szk 396 |
keresed a 396. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
kb 2 7 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (7 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 7 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
h 1271 312 |
használod az 1271. tárgyat |
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 22.]
v 82 149 |
elmormolod a 82. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted a szörnyészlelés I varázslatot! A környéken nem észlelsz ilyen szörnyet. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 17.]
p 65 1 |
használod a 65. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 7.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 3.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 2.]
* 2. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 3. BP: |
elmormolod a 78. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 5. BP: |
használod a 238. tárgyat |
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-27 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 5, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál az északi aurach. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 317 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.
Erő: |
27 (32) |
Szint: |
21 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
162 cm |
IQ: |
30 (34) |
Támadás: |
24 (26) |
Agresszió: |
2 |
Testsúly: |
53 kg |
Ügyesség: |
28 (32) |
Védekezés: |
44 (48) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
5/5 év |
Egészség: |
27 (29) |
Életpont: |
275/150 |
Jellem: |
jó (418) |
Tul. pont: |
9 |
Szerencse: |
27 (33) |
Varázspont: |
498/72 |
Pénz: |
8470 arany |
Kép. pont: |
13 |
Tudatpont: |
28/3 |
Pszi pont: |
121/160 |
|
|
EFejl: |
21 |
Eddig összesen 1006 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4455 TP-t kaptál. Jelenleg 642048 TP-d van. A következő szinthez még 157952 TP szükséges. Trófeáid:
renegát törpe,
borzalmas varkaudar,
óriásféreg. A 133. fordulódban 16807 arany került a bankszámládra. 20420 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1/0 |
ökölvívás: |
1/52 |
szúrófegyverek: |
12/2 |
vágófegyverek: |
20/51 |
ütőfegyverek: |
9/41 (+5%) |
lőfegyverek: |
24/53 (+6%) |
dobófegyverek: |
16/60 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6/71 |
2. nyomkövetés: |
34/2 (+30%) |
3. lopás: |
2/0 |
4. mászás: |
10/14 |
5. csapdakészítés: |
17/1 (+18%) |
6. csapdaészlelés: |
3/62 |
7. gyógyítás: |
10/37 |
8. titkosírás: |
2/47 |
9. felderítés: |
12/52 |
10. szörnyidomítás: |
11/63 |
11. teológia: |
20/79 (+8%) |
12. taumaturgia: |
31/72 (+10%) |
13. szerencsejáték: |
4/97 |
14. versengés: |
13/23 |
15. harcművészetek: |
1/0 |
16. zene: |
69/79 (+2%) |
17. szörnyismeret: |
22/59 |
18. pszi: |
21/25 (+3%) |
19. zárnyitás: |
1/0 |
20. vadászat: |
9/16 |
21. bányászat: |
18/70 (+17%) |
22. úszás: |
1/20 |
23. főzés: |
9/16 |
24. csapatmunka: |
2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 45 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
halálkapu (#126) |
bűvölés (#20) (56,1) |
bűvölés (#20) (312,5) |
bűvölés (#20) (655,1) |
bűvölés (#20) (667,5) |
bűvölés (#20) (665,5) |
bűvölés (#20) (170,5) |
bűvölés (#20) (333,5) |
bűvölés (#20) (83,5) |
bűvölés (#20) (733,1) |
bűvölés (#20) (658,1) |
bűvölés (#20) (656,1) |
bűvölés (#20) (124,1) |
bűvölés (#20) (675,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
jellemrejtés (#23) |
csábmosoly (#16) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
északi aurach (#350) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
hárítás művészete (404)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8 TU szükséges.)
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 498.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(131,41) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár
(132,41) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), kétfejű troll (#163)
(133,41) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(133,43) érző szívű dromedár (#753)
(133,44) művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753), Steven Spielberg (4309. kalandozó)
(134,41) karmos tankányok (#137), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(134,42) szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165)
(135,41) gumifa (#38), régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393)