Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 6. 15h:06' EZ A 698. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD 699. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 1 20 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
mak 1 10 | makró 1 10 |
v 224 | (makró mentése:) elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | (makró mentése:) t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 | (makró mentése:) elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 | (makró mentése:) elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 | (makró mentése:) használod a 65. pszi képességet |
v 4 | (makró mentése:) elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | (makró mentése:) elmormolod a 8. varázslatot |
v 364 | (makró mentése:) elmormolod a 364. varázslatot |
v 57 | (makró mentése:) elmormolod az 57. varázslatot |
v 34 | (makró mentése:) elmormolod a 34. varázslatot |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 0 0 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
v 34 0 0 | elmormolod a 34. varázslatot |
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 812 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 122, gyógyulás: 88, összesen: -34 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontgólem jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 196, gyógyulás: 47, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [173,64] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 33, gyógyulás: 74, összesen: +41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb vállát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a drakolich jobb vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 69, gyógyulás: 49, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [174,65] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 178, gyógyulás: 47, összesen: -131 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 75 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 99, gyógyulás: 40, összesen: -59 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 204, gyógyulás: 89, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...) [176,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 130, gyógyulás: 94, összesen: -36 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvagdalod a drakolich jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 193, gyógyulás: 46, összesen: -147 ÉP}
(Továbbmész...) [177,66] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Otyik előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oázist. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bunthar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bunthar jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar bal első lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Időben félreugrasz a bunthar rúgása elől. A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával végigvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 22, gyógyulás: 68, összesen: +46 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dehidrátor testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal megdöföd a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A dehidrátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 37, összesen: +31 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontgólem testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontgólem bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 179, gyógyulás: 48, összesen: -131 ÉP}
(Továbbmész...) [178,67] Füves síkságra érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
f 328 | kísérletezel a 328. tárggyal |
f 99 | kísérletezel a 99. tárggyal |
ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 23 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért |
KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY) Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot). |
Erő: | 22 (34) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (42) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (38) | Védekezés: | 72 (77) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/80 év |
Egészség: | 22 (32) | Életpont: | 570/570 | Jellem: | gonosz (270) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 23 (54) | Varázspont: | 667/133 | Pénz: | 746 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 46/20 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 26/43 (+19%) |
vágófegyverek: | 23/95 (+12%) | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 22/73 (+6%) |
dobófegyverek: | 16/11 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
178,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/3 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 21/89 | 3. mászás: | 12/19 |
4. csapdakészítés: | 11/67 | 5. csapdaészlelés: | 7/12 | 6. gyógyítás: | 26/68 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 21/7 | 9. szörnyidomítás: | 6/13 |
10. teológia: | 33/38 (+39%) | 11. taumaturgia: | 26/95 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 9/8 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/81 |
16. szörnyismeret: | 13/78 | 17. pszi: | 5/63 (+13%) | 18. zárnyitás: | 4/71 |
19. vadászat: | 4/15 | 20. vitalitás: | 1/65 (+22%) | 21. bányászat: | 21/24 (+47%) |
22. úszás: | 9/13 | 23. főzés: | 7/93 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (7,10) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8, v 364, v 57, v 34. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 11 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 179.98 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 251 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 8 | kaktusztüske (#114) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | sötét ital (#284) | 3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
62 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 11 | bordacsont (#16) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | vasérc (#152) |
171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|