Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 11. 12h:07' EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD 1227. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem nyakát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a quwarg szellem jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 175, gyógyulás: 50, összesen: -125 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya bal karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya farkát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya mozgékony fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod az animált hókutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 4 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 99, gyógyulás: 34, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [172,107] A terep továbbra is ritka erdő.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled. {max. életpontja: 543-562.}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 27 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 4 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 81, gyógyulás: 39, összesen: -42 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz hadúr bal lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 49, gyógyulás: 20, összesen: -29 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis bal első lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az éjkornis testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod az éjkornis testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vasérc és egy arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 3 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-14 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal megvagdalod az élőholt ősmágus bal vállát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 52, gyógyulás: 43, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [172,106] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {max. életpontja: 271-320.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja nyakát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 76, gyógyulás: 26, összesen: -50 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a roguena bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena malacfejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a roguena fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 23, gyógyulás: 12, összesen: -11 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgoró jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 51 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszteknőc fejét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a káoszteknőc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A káoszteknőc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a káoszteknőc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 61, gyógyulás: 17, összesen: -44 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
Erő: | 21 (28) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 21 (29) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/74 év |
Egészség: | 12 (20) | Életpont: | 516/445 | Jellem: | gonosz (259) | Tul. pont: | 41 |
Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 496/69 | Pénz: | 8987 arany | Kép. pont: | 13 |
Pszi pont: | 132/97 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
171,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 10 |
4. csapdakészítés: | 17 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 52 (+1) |
7. titkosírás: | 7 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 6 (+1) |
10. taumaturgia: | 44 (+1) | 11. szerencsejáték: | 3 | 12. versengés: | 14 (+1) |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 22 | 15. szörnyismeret: | 11 |
16. pszi: | 19 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 11 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 31 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3130. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 6 | drótszőr (#37) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 12 | kaja (#2) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kőszem (#304) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 3 | vasérc (#152) |
170 | 171 | 172 | 173 | 174 | |
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|