Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 12. 9h:17' EZ A 760. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD 761. játékheted kezdete: dec. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1629 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [100,78] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [100,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [100,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy vadász tatu. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász tatu testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) Méregfoggal felnyársalod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [99,74] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pókvadász nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
94 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a khór darázs jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [97,72] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve.
(Továbbmész...) [96,71] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy alattomos manó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 11 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az alattomos manó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alattomos manó öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az alattomos manó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. (ld. enc.) 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
a 92 5750 1 | átadod a 92. tárgyat az 5750. kalandozónak (1 darabot) |
f 233 | kísérletezel a 233. tárggyal |
f 170 | kísérletezel a 170. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
* 3. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 17 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY) Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY) Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot). |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 277/271 | Jellem: | gonosz (186) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 352/165 | Pénz: | 11 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 10/3 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/42 (+12%) | szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 9/0 (+26%) |
ütőfegyverek: | 4/0 | lőfegyverek: | 18/71 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
97,70 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/49 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 36/34 (+24%) | 3. lopás: | 15/72 |
4. mászás: | 3/35 | 5. csapdakészítés: | 7/60 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 3/9 |
7. gyógyítás: | 70/81 | 8. titkosírás: | 1/62 | 9. felderítés: | 1/65 |
10. szörnyidomítás: | 1/9 | 11. teológia: | 9/75 (+14%) | 12. taumaturgia: | 12/7 (+2%) |
13. harcművészetek: | 2/0 | 14. zene: | 1/9 | 15. szörnyismeret: | 3/0 |
16. vadászat: | 15/53 | 17. bányászat: | 16/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411. |
Összsúly: 58.93 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kötél (#92) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
3 | kaja (#2) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 3 | tüske (#22) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | víz (#27) |