174. forduló, 176. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 10. 9h:48'
EZ A 418. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
419. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 32. pontnál.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+79 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 854. hetének nyerőszámai: 2, 23, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 38 mozogsz 38
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [33. PONT.] egy orgorót veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgoró sziklatestét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgoró bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával az orgoró bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-14 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. [35. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [36. PONT.] egy kőkorszaki szaki lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Nem találtad el. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ököllel megcsapod a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [37. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [38. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 38 mozogsz 38
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 38 mozogsz 38
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 38 mozogsz 38
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 39 mozogsz 39
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [39. PONT.] egy velociraptor lakik itt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a velociraptor fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a velociraptor bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a velociraptor testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a velociraptor fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a velociraptor kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 39 mozogsz 39
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [39. PONT.] egy velociraptor lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a velociraptor jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a velociraptor nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a velociraptor testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a velociraptor jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A velociraptor beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 39 mozogsz 39
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [39. PONT.] egy velociraptort veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a velociraptor testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a velociraptor fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [5 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 39 mozogsz 39
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy velociraptor van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor bal karját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a velociraptor bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a velociraptor jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a velociraptor fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 40 mozogsz 40
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [39. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy velociraptor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a velociraptor testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a velociraptor jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [5 pontot használtál fel, van még 236.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 5 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kt 39 elkészíted a 39. tárgyat
Itt nincs gumifa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy zárnyitó készletet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 4 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 191.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 151.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 111.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 8, 11.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 42 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 172/172 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 273/133 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 455/2 Pénz: 3260 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/4 Pszi pont: 123/54 EFejl: 1
Eddig összesen 664 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1633 TP-t kaptál. Jelenleg 276023 TP-d van. A következő szinthez még 63977 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 143. fordulódban 3400 arany került a bankszámládra. 3740 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/41 (+10%) szúrófegyverek: 22/22 vágófegyverek: 10/64
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 22/47 (+3%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << harci kalapács (#174)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 214 időszaki: 130

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/52 2. nyomkövetés: 26/99 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/19 5. csapdakészítés: 12/49 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/27 (+6%)
7. gyógyítás: 36/92 8. titkosírás: 3/52 9. felderítés: 16/41
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 10/58 (+10%) 12. taumaturgia: 26/77 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/93 14. versengés: 6/9 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 8/70 17. szörnyismeret: 11/29 18. pszi: 20/45 (+19%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 20/72 21. bányászat: 14/26
22. főzés: 5/12 23. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), ryuku ostromteknős (#362), vortexmágus (#418), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 803 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37) 10 tünde nyíl (#554)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 3 kőszem (#304) 1 ramit kő (#226)
1 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,12) orgoró (#170), kőkorszaki szaki (#109), velociraptor (#161)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

Üzenet küldése a karakternek