Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 11. 16h:54' EZ A 868. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD 869. játékheted kezdete: máj. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
kno 10 1 | képesség-növelés 10 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 350.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
le 529 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
hu 677 224 1531 | hulladék: 677 224 1531 |
hu 516 295 160 | hulladék: 516 295 160 |
hu 278 1137 | hulladék: 278 1137 |
d 56 20 | eldobod az 56. tárgyat (20 darabot) |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. {támadása: 29.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-26 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [109,109] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+3.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Pengepajzzsal megvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,108] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az uzbány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a garokk testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Tüzet köpsz. 88 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontpálcát, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [105,106] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kardszárnyú pocok. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+3.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [104,106] Még mindig dombos terepen vagy.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg királynő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
szk 155 | keresed a 155. szörnyet |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 206 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod az élőholt ősmágus bal vállát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az élőholt ősmágus bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 359, gyógyulás: 0, összesen: -359 ÉP}
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 38 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
GROMAK BŐR (268. TÁRGY) A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak. |
ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY) A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet. |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 40 (45) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 31 (36) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 40 (44) | Életpont: | 463/272 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (38) | Varázspont: | 569/105 | Pénz: | 4796 arany | Kép. pont: | 7 |
Pszi pont: | 287/111 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15 | szúrófegyverek: | 22 | vágófegyverek: | 23 |
ütőfegyverek: | 23 | lőfegyverek: | 21 | dobófegyverek: | 25 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
104,107 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 23 | 3. mászás: | 12 |
4. csapdakészítés: | 19 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 54 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 27 (+1) | 11. harcművészetek: | 2 | 12. zene: | 7 (+1) |
13. szörnyismeret: | 22 | 14. pszi: | 20 | 15. vadászat: | 5 |
16. bányászat: | 21 (+1) | 17. főzés: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | izomernyesztés (#33) | >> | Tguarkhan (#212) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 19. szintű lényekre | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 17. szintű lényekre | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nyuhaj karbin (#110) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tetemember (#123) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 126, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
Összsúly: 221.61 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | ezüsttollú nyíl (#363) | 19 | madártoll (#112) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | főnixtoll (#563) | 1 | gromak bőr (#268) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 15 | nyílvessző (#108) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 3 | vasérc (#152) |
103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|