Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 3. 15h:01' EZ A 328. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vps 30 | VP spórolása: 30 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 179 20 | t. energia kisütése: 179 20 |
lm 45 27 36 | mozogsz 45 27 36 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok bal vállát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 29, gyógyulás: 51, összesen: +22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 6, gyógyulás: 36, összesen: +30 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 57, gyógyulás: 42, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 18, gyógyulás: 36, összesen: +18 ÉP}
lm 38 37 40 | mozogsz 38 37 40 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 20, gyógyulás: 40, összesen: +20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 18, gyógyulás: 38, összesen: +20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 83 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 20, gyógyulás: 32, összesen: +12 ÉP}
lm 42 65 70 | mozogsz 42 65 70 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 60 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 10, gyógyulás: 17, összesen: +7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és 2 fekete gyöngy. 2 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 27, gyógyulás: 13, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A saválló fülbevaló védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 5, gyógyulás: 25, összesen: +20 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó. 2 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 30, gyógyulás: 18, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 98 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 72, gyógyulás: 54, összesen: -18 ÉP}
lm 74 82 83 | mozogsz 74 82 83 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 29 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Tguarkhan jobb lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, egy ezüst nyaklánc és 2 vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 981 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 79, gyógyulás: 43, összesen: -36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 107 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 5, gyógyulás: 46, összesen: +41 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 59 életpontot sebeztél. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. 2 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 22, gyógyulás: 31, összesen: +9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan csontváz bal lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 14, gyógyulás: 19, összesen: +5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 23, gyógyulás: 16, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz. 114 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló bal vállát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}
lm 85 85 85 | mozogsz 85 85 85 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Dögvész sziklatestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a Dögvész sziklatestét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod a Dögvész egyik karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Dögvész kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Dögvész megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Dögvész megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg ősmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas Dögvész trófeát. 4 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 114, gyógyulás: 26, összesen: -88 ÉP}
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [99,79] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: tf 1 2 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG) Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.] |
SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY) Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem? |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY) Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik. |
BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
TRIKORNIS FÓKUSZ (2169 TÁRGY) Ez az apró, trikornist ábrázoló, csontszerű anyagból készült szobor csodálatos tulajdonsággal bír. Ha a birtokában vagy egynek, és fejleszted (TF-eléssel) az IQ-dat, ügyességedet vagy egészségedet, akkor +5 %-kal hatékonyabban fejlődik az adott tulajdonságod, mint egyébként. Ez minden más hasonló hatással összeadódik. Nyilván nem adod oda másnak. |
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT) Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
Erő: | 39 (60) | Szint: | 35 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 30 (36) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 57 (64) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 751/1090 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (59) | Varázspont: | 933/421 | Pénz: | 8688 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 84/29 | Pszi pont: | 314/917 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/90 | szúrófegyverek: | 41/87 (+15%) | vágófegyverek: | 7/20 |
ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 7/53 | dobófegyverek: | 31/70 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,79 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/37 | Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/59 | 2. nyomkövetés: | 64/8 | 3. mászás: | 15/25 |
4. csapdakészítés: | 26/0 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/54 (+18%) | 6. gyógyítás: | 6/49 |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 2/35 | 9. szörnyidomítás: | 1/84 |
10. teológia: | 50/26 (+29%) | 11. taumaturgia: | 47/52 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 5/48 |
13. versengés: | 3/78 | 14. harcművészetek: | 14/1 | 15. zene: | 16/10 |
16. szörnyismeret: | 26/40 | 17. pszi: | 27/26 (+1%) | 18. vadászat: | 3/43 |
19. bányászat: | 30/70 | 20. testépítés: | 20/57 (+12%) | 21. csapatmunka: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vortexmágus (#418), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 9 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (976,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 20. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072 (limit: 2128), pontszámod: 28 953. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 24, v 26, v 28, v 224. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | * | teriád lándzsa (#1282) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
13 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 16 | nyílvessző (#108) | 14 | ubuk tüske (#131) | |||
35 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | |||
16 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | |||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
3 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nekrofun medál (#253) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 35 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 120 csepp spiritusz (#170), fér még: 20] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
13 | uzbány csőr (#169) | [bennük 139 csepp ugh méreg (#166), fér még: 17] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | aranypikkely (#415) | 6 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 4 | + | deus ex machina (#1) | |
1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fekete könyv (#2234) | |||
5 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | 29 | gyógykenőcs (#313) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 2 | légiós hátizsák (#1560) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 5 | manakristály (#500) | 1 | márványszobor (#2232) | |||
5 | megsemmisítő (#1540) | 11 | ork csodaszer (#1228) | 1 | plazmagömb (#2235) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rahn ékkő (#701) | |||
2 | roxati zárfaló (#314) | 1 | rúnakavics (#2233) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
21 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | trikornis fókusz (#2169) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 30 | + | varázskő (#305) | ||
1 | varázskorsó (#1546) | 7 | varkaudar pálinka (#1137) | 5 | védőkristály (#2240) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | zeolitkristály (#2236) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 23 | álompor (#396) | 9 | aurach fog (#657) | |||
2 | darázsfarok (#654) | 9 | darázsszárny (#652) | 3 | dorony tüdő (#212) | |||
31 | drótszőr (#37) | 7 | elkarog szőr (#665) | 17 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 3 | galachmit (#310) | |||
10 | grifftojás (#179) | 22 | gyöngymangó (#135) | 15 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
182 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 16 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
7 | mutáns csont (#331) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | pular kristály (#239) | 10 | purifikátor háj (#269) | 32 | quwarg kristály (#2238) | |||
23 | quwarg tojás (#360) | 21 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
45 | sallank karom (#128) | 20 | smirglilevél (#29) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 4 | szulfagor agyar (#677) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | |||
10 | trikornis szarv (#198) | 11 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
14 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 177.84 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 179 | drótszőr (#37) | 5 | esszenciakristály (#350) | 15 | galachmit (#310) | 36 | grifftojás (#179) | 83 | gyöngymangó (#135) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 13 | pszi kő (#248) | 34 | rókafarok (#124) | 1 | szigony (#389) | 50 | varázskő (#305) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüst karkötő (#158) | 3 | rövid íj (#107) | 2 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
454 | arany (#50) | 2 | csontpálca (#329) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
2 | manakristály (#500) | 5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nekrofun medál (#253) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor háj (#269) | |||
15 | sáfránypor (#211) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
78 | |
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|