174. forduló, 176. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 2. 12h:02'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,59] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+371 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+210 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1252. hetének nyerőszámai: 1, 19, 24. 8 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339. Kapsz 1 VP-t.]

t 153 támadod a 153. szörnyet
FT 153 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynő! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}


h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1387 185 31 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

207 208 209
58
59
60
(208,59) quwarg királynők (#153)

[185,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 2 VP-t.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 10 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[185,30] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (641. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 273. Kapsz 1 VP-t.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a kristálygömböt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve agyroppantás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! 2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 6 VP-t.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 6 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 2 VP-t.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 1 VP-t.]

lm 15 15 16 mozogsz 15 15 16
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 életvíz [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Újabb kanyar! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [75 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 15 VP-t.]

lm 30 30 1 mozogsz 30 30 1
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [23. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [24. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [25. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf jobb oldalát. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 2 életpontot sebeztél. A harcias morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a harcias morf testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 2 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a harcias morf farkától. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 10 spiritusz (Nincs mibe rakni 10 spirituszt.) és 1 esszenciakristály. 2 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 162, gyógyulás: 33, összesen: -129 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [28. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [30. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Újabb kanyar! [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Újabb kanyar! [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [93 pontot használtál fel, van még 52. Kapsz 18 VP-t.]

lm 45 45 61 mozogsz 45 45 61
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Hirtelen egy harcias morfot veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 2 életpontot sebeztél. A harcias morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a harcias morf testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 2 életpontot sebeztél. A harcias morf farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 2 küklopsz szem. 2 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 173, gyógyulás: 33, összesen: -140 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. A halálos morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 Thargodan esszencia. 2 142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 18, gyógyulás: 38, összesen: +20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [35. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy védelmező morf. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a védelmező morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a védelmező morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 gernim balzsam. 3 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 61, gyógyulás: 51, összesen: -10 ÉP}

Hamarosan egy harcias morfot pillantasz meg. Itt csata lesz.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf bal oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (7 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. A harcias morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a harcias morf testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. A harcias morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 angyalok gyűrűje. 2 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 171, gyógyulás: 32, összesen: -139 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy éltető morf az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf karmával. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 3 áldott kő és 3 szent jogar. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lomha morf. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf farkát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf bal vállát. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a lomha morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lomha morf farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 30 arany és 1 kreiton esszencia. 2 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 29, gyógyulás: 39, összesen: +10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [38. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mágiamorfáló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 sárkánypikkely. 2 177 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 19, gyógyulás: 27, összesen: +8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [39. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy domináns morf. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf bal karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 41 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 3 manifeszt.nyúlvány. 2 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [41. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf jobb karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf bal lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 2 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérted a következő kanyart. [43. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [44. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy domináns morf. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf bal vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály. 2 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [45. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Hamarosan egy brutális morfot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a brutális morf fejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. A brutális morf fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 bogyógránát. 3 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [51 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 10 VP-t.]

lm 61 62 62 mozogsz 61 62 62
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 62 62 62 mozogsz 62 62 62
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 12, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a szellő szilmill. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYROPPANTÁS (91. TÁMADÓ PAP VARÁZSLAT)
Ez az aranyos támadó varázslat egyenesen az agysejteket roncsolja. Ha a célpont nem dobja meg mentális mentődobását (vagy ha nincs rajta pszi-acéltorony), akkor a harc idejére kap -5 védelmet és támadást. A papi erőd növekedésével lassan egyre több védelem- és támadáscsökkentést okozol vele az ellenfélnek, egészen a maximális -15 védelem és támadásig. A varázslat elmondása 16 VP-be kerül, és anyagi komponensként szükséges egy téfea agy.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 44 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 28 (42) Életpont: 722/579 Jellem: gonosz (186) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (47) Varázspont: 910/884 Pénz: 5010 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 171/156 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1661 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 101 TP-t kaptál. Jelenleg 1 849 507 TP-d van. A következő szinthez még 150 493 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, umbatari bromag, vezérfarkas. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 69 az új rendszer szerint. A 151. fordulódban 2437 arany került a bankszámládra. 2680 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 18/88 szúrófegyverek: 31/17 (+16%)
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 27/93 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,30 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 17. szinten, 45. ponton
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 208,59
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/0 2. nyomkövetés: 29/97 3. lopás: 1/98
4. mászás: 15/48 5. csapdakészítés: 12/44 (+7%) 6. csapdaészlelés: 21/37 (+12%)
7. gyógyítás: 24/9 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 21/79
10. teológia: 33/5 (+16%) 11. taumaturgia: 55/83 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 14/55 14. harcművészetek: 7/9 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/95 (+25%)
19. vadászat: 9/65 20. bányászat: 17/19 21. testépítés: 17/27
22. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 4)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 6 nap szükséges, hogy használhassátok.

Összsúly: 227.13 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
89 arany (#50) 3 drótszőr (#37) 2 gyíkfű (#201)
1 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265)
1 madártoll (#112) 5 sáfránypor (#211) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 áldott kő (#642) 4 angyalok gyűrűje (#529) 10 bogyógránát (#430)
1 esszenciakristály (#350) 3 gernim balzsam (#1894) 12 khatiszon kristály (#2322)
1 kreiton esszencia (#892) 2 küklopsz szem (#643) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 sárkánypikkely (#292) 3 szent jogar (#150) 4 Thargodan esszencia (#328)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
29
30
31
32
(185,30) őrült varázsló (#255), fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár, harcias morf (#7619), halálos morf (#7618), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), brutális morf (#7620)
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek