Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 5. 15h:04' EZ A 698. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD 699. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 1 20 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 0 0 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
f 119 | kísérletezel a 119. tárggyal |
f 328 | kísérletezel a 328. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a Blounther apó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 2 csuklyavirág. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 182, gyógyulás: 29, összesen: -153 ÉP}
be 639 200 200 | bemész a 639. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy kék orchidea. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 52, gyógyulás: 33, összesen: -19 ÉP}
ve 148 20 | megveszed a 148. tárgyat 20 |
ve 305 3 | megveszed a 305. tárgyat 3 |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 7 spiritusz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 135, gyógyulás: 32, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [183,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. {támadása: 21.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr bal oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 52, gyógyulás: 36, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 18, gyógyulás: 30, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [182,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-55 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az élőholt ősmágus bal karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-59 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 87 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 263, gyógyulás: 80, összesen: -183 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 59 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kronokukac testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 53 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr nyakát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 76, gyógyulás: 36, összesen: -40 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 29 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem bal karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 146, gyógyulás: 41, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [180,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi tűzsárkány lehet. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 12d10+60.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 182 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 79, gyógyulás: 21, összesen: -58 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 254 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 254 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 243 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 751, gyógyulás: 0, összesen: -751 ÉP}
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[172,62] Alacsonyabb hegyek közé értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 27 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a mammut zombi bal hátsó lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a mammut zombi fagyott bőrét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 83 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 210, gyógyulás: 40, összesen: -170 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a hegyi góliát testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával épp hogy eltalálod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 50, gyógyulás: 48, összesen: -2 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
szk 151 | keresed a 151. szörnyet |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY) A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el. |
ÉSZAKI TűZSÁRKÁNY (219. SZÖRNY) "Sárkányok márpedig nincsenek!" - hallottad eddig már te is jópárszor életedben. S valóban, soha sehol, egyetlen feljegyzésben sem utalt senki sem arra, hogy éltek volna valaha e félelmetes szörnyek - a gyermekmeséken kívül persze. Most azonban, hogy megláttad ezt a "tűzgyíkot", némi gyanú támad benned, hogy mégiscsak volt valami alapja azoknak a "meséknek". Ez 40-50 méter hosszú bestia messze túlszárnyalja még a legvadabb álmaidat is. Pofájába egy jól megrakott szekér is kényelmesen behajthatna, ha nem meredeznének elő kardnagyságú fogai. Szárnyainak fesztávolsága vagy 60 méter lehet - semmi kétséged nincs afelől, hogy egyetlen suhintással romba tudna dönteni akár egy kisebb települést is. Minderre azonban nincs szüksége, mert tüzes leheletével akár száz méter magasról is végigperzselheti a földet, kiégett pusztasággá változtatva, ami útjába kerül. Azon morfondírozni, hogy milyen fegyver a legjobb ellene, nincs sok értelme: még mielőtt közelébe érnél, elevenen sülsz meg páncélodban, s ha valami eget rengető csoda folytán mégiscsak megmaradna benned életednek egy haloványan pislákoló lángja, úgy felkészülhetsz, hogy nemsokára megtudod, mit is jelent a három számjegyű taumaturgia szakértelem... |
ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
Erő: | 22 (36) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (40) | Támadás: | 45 (47) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (38) | Védekezés: | 72 (77) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/76 év |
Egészség: | 22 (32) | Életpont: | 568/235 | Jellem: | gonosz (264) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 23 (54) | Varázspont: | 667/245 | Pénz: | 684 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 46/30 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 26/24 (+17%) |
vágófegyverek: | 23/83 (+17%) | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 22/67 (+14%) |
dobófegyverek: | 15/96 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
172,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/81 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 21/89 (+5%) | 3. mászás: | 12/19 |
4. csapdakészítés: | 11/67 | 5. csapdaészlelés: | 7/12 (+300%) | 6. gyógyítás: | 26/68 (+165%) |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 21/7 (+300%) | 9. szörnyidomítás: | 6/13 |
10. teológia: | 32/99 (+42%) | 11. taumaturgia: | 26/71 (+63%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 9/8 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/81 |
16. szörnyismeret: | 13/78 | 17. pszi: | 5/50 (+8%) | 18. zárnyitás: | 4/71 (+300%) |
19. vadászat: | 4/15 | 20. vitalitás: | 1/43 | 21. bányászat: | 20/77 (+24%) |
22. úszás: | 9/13 | 23. főzés: | 7/80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | vámpirizáció (#1) (6,10) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 42 (limit: 1160), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4285. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 21 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 175.55 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 251 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
379 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | drótszőr (#37) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 3 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | tinta (#101) | |||
6 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kerek kő (#19) | 19 | mocsári penke (#148) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varázskő (#305) |
171 | 172 | 173 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|