174. forduló, 176. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 24. 11h:14'
EZ A 212. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
213. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,50] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+33 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+93 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

132 133 134
49
50
51

[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr prófétája. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy ősöreg yeti trófea, egy Fadabama trófea és egy nerub törzsfő trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kadera Forsetti. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 353.]

be 572 2 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 303.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért,
varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért,
jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért,
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
időcsere (#285) 100 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért,
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

vtn 100 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 263.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,53] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [93,54] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 3 obszidián függőt 30 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [12 pontot használtál fel, van még 251.]

ve 191 megveszed a 191. tárgyat
Vásároltál 1 aranyláncot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

ve 158 megveszed a 158. tárgyat
Vásároltál 1 ezüst karkötőt. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 3 7 7 mozogsz délkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Painkiller orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 243 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető nyakát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 273, gyógyulás: 0, összesen: -273 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [132,49] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy adószedő orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,48] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy technokolin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 205.]

f 2443 2449 447 kísérletezel a 2443. tárggyal a 2449. tárggyal a 447. tárggyal
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Lássuk az eredményt... Gyorsan felhörpinted a kész italt, nem is csalódsz az eredményben: +2 KNO. Ez az! Ez megfelelő recept volt! Ha tovább kísérletezel, nyilván újabb remek varázsitalok receptjére bukkansz. [10 pontot használtál fel, van még 195.]

f 2442 2450 68 kísérletezel a 2442. tárggyal a 2450. tárggyal a 68. tárggyal
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Lássuk az eredményt... Gyorsan felhörpinted a kész italt, nem is csalódsz az eredményben: permanens +20% (max. 2000) varázslatsebzés (ősi varázslatokra nem vonatkozik) a morfok ellen. Ez az! Ez megfelelő recept volt! Ha tovább kísérletezel, nyilván újabb remek varázsitalok receptjére bukkansz. [10 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[130,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Johnnyu Lee vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,47] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy grok-képződményt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst karkötőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Elhoztál mindent - köszönt az öregasszony mosolyogva és elveszi a tárgyakat. - Jutalmul a tied a teremtés zsákja. - Örömmámorban úszva hagyod el a sátrat. (ld. enc.)
északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,48] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 123.]

m 3 mozogsz délkeletre
[129,49] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 92.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+19 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 52.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 140. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 28 (39) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 28 (39) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 19 (30) Életpont: 617/293 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 720/97 Pénz: 4755 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 36/30 Pszi pont: 155/115 EFejl: 4
Eddig összesen 2059 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 561 TP-t kaptál. Jelenleg 646 164 TP-d van. A következő szinthez még 153 836 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, fagymágus, ongóliant. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/30 (+3%) szúrófegyverek: 24/2 (+2%) vágófegyverek: 6/96
ütőfegyverek: 6/30 lőfegyverek: 21/78 dobófegyverek: 6/76

Óvatosság (labirintusokban): 0
129,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/62 2. nyomkövetés: 37/64 (+25%) 3. mászás: 9/62 (+16%)
4. csapdakészítés: 27/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/8 6. gyógyítás: 27/28
7. titkosírás: 3/74 8. felderítés: 17/21 9. szörnyidomítás: 2/5
10. teológia: 19/83 (+12%) 11. taumaturgia: 23/66 (+22%) 12. szerencsejáték: 2/36
13. versengés: 17/12 (+18%) 14. harcművészetek: 27/24 15. zene: 48/53 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/52 17. pszi: 18/95 (+20%) 18. zárnyitás: 1/29
19. vadászat: 3/29 20. bányászat: 32/7 (+4%) 21. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
troll bányász (#679) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 65, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 684, az összesen kapott pontszám: 71550. (összesen ölhető: 684 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 414.52 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
282 arany (#50) 1 bíbor morfplazma (#2450) 2 borostyán függő (#162)
5 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kék morfplazma (#2442)
1 kék orchidea (#68) 1 lótuszvirág (#447) 1 madártoll (#112)
1 narancs morfplazma (#2449) 3 obszidián függő (#195) 1 téfea-agy (#172)
1 vámpírfog (#1221) 3 vashegyű nyíl (#176) 1 vörös morfplazma (#2443)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 drótszőr (#37) 2 ezüst karkötő (#158) 6 kaja (#2)
1 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153)
1 teremtés zsákja (#818) 4 ugh méreg (#166) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132 133 134
46
47
48
49
50
51
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, érclelőhely
(129,47) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, légirozmár (#94), vortexmágus (#418)
(129,49) Fairlight rúnaköve, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(130,48) nukleáris cickány (#155), patak, Dornodon oltár, 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,48) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111), törpemammut (#115)
(132,49) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, élőholt quwarg (#202), ezoterikus mardel (#184)
(133,50) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nukleáris cickányok (#155), ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek