Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 27. 15h:06' EZ A 711. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 712. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5525 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
kt 220 | elkészíted a 220. tárgyat |
fog 57 220 | elfogod az 57. szörnyet a 220. tárggyal |
f 1553 | kísérletezel az 1553. tárggyal |
f 712 | kísérletezel a 712. tárggyal |
f 239 | kísérletezel a 239. tárggyal |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [111,45] A hegyvidéket síkság váltja fel. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [110,45] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Itt csata lesz.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra nyakát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal vállát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Vashegyű lándzsával eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [108,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [107,46] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 6.]
tim 80 | titkosírás megfejtése 6 pontért |
kut 30 | kutatsz 6 pontért |
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 13 |
AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY) A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved. - Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra. - A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed. - Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd. - Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet. Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el. |
Erő: | 22 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/6 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 270/265 | Jellem: | gonosz (110) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 156/2 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | * 22 | vágófegyverek: | 5 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 19 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 31 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 10 | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 63 (+1) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 10 | 12. taumaturgia: | 10 |
13. versengés: | 3 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 5 |
16. vadászat: | 15 | 17. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | sullár (#101) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm (#6) | hhaar burka (#32) | >> | karmos tankány (#137) | |
tüskepajzs (#30) | >> | udvari mágus (#142) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 68.90 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | kaja (#2) | 8 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | pirkit (#153) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vasérc (#152) | |||
22 | víz (#27) |