173. forduló, 175. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 10. 0h:45'
EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
1151. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,-33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 288.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca! {támadása: 3.}

Meglengetve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 268.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált méregfogat fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Méregfoggal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy csontpálca! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 248.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Elszántan a másikra ugrasz. Méregfoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 228.]

m 3 mozogsz délkeletre
[136,-32] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Dornodon hitvány talpnyalói! Porig rombolom ocsmány oltáraitokat! Lord Rochford. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 216.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy quwarg harcos! {támadása: 27.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb quwarg királynő támad meg.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Találsz nála 23 aranyat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy quwarg királynő támad rád.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ryuku csapásvezető!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető bal karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[136,-31] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő bal karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+110 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [136,-30] A bozótost ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardfogú fülemüle. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy burástya királynő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [136,-29] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a korinthai amőba testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 27 életpontot vesztettél. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 1 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}


A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [86 pontot használtál fel, van még 125.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 105.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 85.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható méregfogat markolod. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 65.]

m 1 mozogsz északkeletre
[137,-30] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő burástya királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a burástya királynő testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a burástya királynő jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 53.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy bandita!

Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bandita sunyi fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bandita jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vasalt bunkóval eltalálod a bandita jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bandita bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy burástya királynő támad rád.

A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {GYD:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a burástya királynő testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 8 madártollat. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy purifikátor támad rád.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+112 életerő.) Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [45 pontot használtál fel, van még 8.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

usz 20 úszol 8 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

usz 20 úszol 8 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

usz 20 úszol 8 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

kut 50 kutatsz 8 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy színes dözmöngöt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) Valami mozgolódik a hasadban. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 22 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 319/174 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 195/10 Pénz: 3609 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 24/18 EFejl: 13
Eddig összesen 1559 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 058 TP-t kaptál. Jelenleg 893 861 TP-d van. A következő szinthez még 106 139 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/32 (+24%) ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 19/12 (+5%)
vágófegyverek: 11/56 (+4%) ütőfegyverek: 14/44 (+21%) lőfegyverek: *19/102
dobófegyverek: 14/87

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vasalt bunkó (#181) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
137,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 119 időszaki: 119
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/40 2. nyomkövetés: 35/24 (+13%) 3. mászás: 7/57
4. csapdakészítés: 14/77 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 55/45 (+44%)
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 13/9 (+9%) 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 13/65 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 4/50 (+9%)
13. harcművészetek: 21/0 14. zene: 7/38 15. szörnyismeret: 4/91
16. pszi: 4/11 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 18/69
19. bányászat: 15/89 20. úszás: 13/84 (+33%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 531, az összesen kapott pontszám: 63590. (összesen ölhető: 570 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7525 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 4 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
6 nyílvessző (#108) 2 rézgolyó (#343) 25 ubuk tüske (#131)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 4 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 2 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 5 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 75 csepp spiritusz (#170), fér még: 85]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
2 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 31 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147)
22 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 5 megsemmisítő (#1540)
1 nagy vaskulcs (#186) 12 ork csodaszer (#1228) 19 ősi rúna (#2520)
2 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 3 rum (#1419)
21 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 20 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95)
1 berzerker tüske (#713) 3 csuklyavirág (#133) 28 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 5 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 10 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267)
5 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 19 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 2 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
8 ilkin érc (#232) 3 jegesmedve bunda (#1067) 8 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
29 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa üveggömb (#383) 32 óndarab (#85) 6 pirkit (#153)
27 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239) 3 ramit kő (#226)
48 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 4 sallank karom (#128)
6 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
17 vasérc (#152)

Összsúly: 130.12 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 vámpírfog (#1221) 1 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csontpálca (#329)
1 elkarog szőr (#665) 2 fülemüle agyar (#267) 9 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 8 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
(135,-33) trosnyogó szakóca (#192), hínárevő piranha (#194)
(136,-32) ősi csatamező (#263), 24. jellempróba, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), ryuku csapásvezető (#778), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153)
(136,-31) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar felderítő (#7133)
(136,-30) kardfogú fülemülék (#146), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), burástya királynő (#759)
(136,-29) erszényes elkarog (#354), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár, korinthai amőba (#420)
(137,-30) Chara-din monolitja (#534), burástya királynő (#759), bandita (#758), purifikátor (#157)

Üzenet küldése a karakternek