Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jan. 8. 16h:12' EZ A 215. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 216. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 7 5 3 | t. energia kisütése: 7 5 3 |
v 22 221 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 12 364 | elmormolod a 12. varázslatot a 364. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [121,68] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
(Továbbmész...) [120,68] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 259 9 | elkészíted a 259. tárgyat (9 darabot) |
kf 259 3 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: hegyi szamár, Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb vállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
le 259 3 | leveszed/lerakod a 259. tárgyat a 3. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [118,64] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [116,63] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). {GYD:} Mágusölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kt 1406 | elkészíted az 1406. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 234. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY) Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett más lábbelit is lehet viselni. |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.) |
PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa ütéseknként okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül. |
ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 29 (32) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 30 (36) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 55 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/30 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 407/403 | Jellem: | jó (226) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 25 (38) | Varázspont: | 462/208 | Pénz: | 2509 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 22/20 | Pszi pont: | 140/90 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/51 | szúrófegyverek: | 7/76 (+44%) | vágófegyverek: | 23/10 |
lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 25/83 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (150%) << ököl (#28) (240%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
115,63 mezőn táborozol |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/62 (+304%) | 2. nyomkövetés: | 24/90 (+15%) | 3. mászás: | 14/73 |
4. csapdakészítés: | 13/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/12 (+600%) | 6. gyógyítás: | 30/76 |
7. titkosírás: | 3/39 | 8. felderítés: | 17/82 (+300%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 27/81 (+10%) | 11. taumaturgia: | 21/35 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/73 |
13. versengés: | 10/26 | 14. harcművészetek: | 27/14 | 15. zene: | 8/44 (+37%) |
16. szörnyismeret: | 4/74 (+20%) | 17. pszi: | 19/52 (+34%) | 18. zárnyitás: | 6/92 (+300%) |
19. vadászat: | 4/26 | 20. bányászat: | 21/15 (+28%) | 21. főzés: | 11/27 (+10%) |
22. csapatmunka: | 3/76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 9 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220), tintacsigát (#74) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 22000. szintű lényekre | vakító fény (#43) | >> | 17. szintű lényekre | |
agykorbács (#97) | >> | 18. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | Mnebolath (#237) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
vakító fény (#43) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | áldott okerón (#336) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1873 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dobóháló (#221) | 9 | kerek kő (#19) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
1 | pirkit (#153) | 9 | ragasztó (#83) | 3 | tinta (#101) | |||
9 | víz (#27) | 3 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | remák szív (#264) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | vasérc (#152) |
114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|