173. forduló, 175. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 24. 10h:53'
EZ A 212. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
213. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,55] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+33 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

ef 501 20 energia fejlesztése 501
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Nem jól adtad meg a 2. paramétert: ezt a képességet a KT-d még el sem kezdte fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[134,55] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy brutális morf.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a brutális morf csapása elől. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf fejét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A védelmező morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 6 quwarg tojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Bartyos. Tharr misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Málhásállata egy ragyás burástya. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [135,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [136,54] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bandita közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita bal lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bandita testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű (ld. enc.). Szereztél 12 aranyat. 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 344.]

kt 68 4 elkészíted a 68. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 kék orchideát. Egészséged TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 320.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[136,53] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


(Továbbmész...) [136,52] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, kontyos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah elsőáldozója. Egy arany éjmedált, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy bronz zinthurg éremet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy láncinget, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy q. ölő éremet, egy q. taposó medált, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy óriásféreg trófea és egy pókkirálynő trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [136,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 302.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[135,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,49] Fák, mindenütt csak fák.

Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 71 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus bal lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 2 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}


Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a mákrózsa virág. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 3 vashegyű nyíl, 1 téfea-agy, 1 aranylánc, 5 gyöngymangó, 1 ezüst karkötő.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 270.]

kt 447 4 elkészíted a 447. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 3 lótuszvirág készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 261.]

f 2443 2449 447 kísérletezel a 2443. tárggyal a 2449. tárggyal a 447. tárggyal
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 261.]
A morf plazmákkal való kísérletezéshez varázsital főzés varázslat szükséges! [0 pontot használtál fel, van még 261.]

f 2442 2450 68 kísérletezel a 2442. tárggyal a 2450. tárggyal a 68. tárggyal
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 261.]
A morf plazmákkal való kísérletezéshez varázsital főzés varázslat szükséges! [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[134,50] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 210 pontot kell rákölteni.) Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az arató csattanat jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [133,50] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Painkiller egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 224.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+19 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 184.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 134.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 140. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 28 (39) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 28 (39) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 19 (30) Életpont: 617/511 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 720/148 Pénz: 5037 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 36/27 Pszi pont: 155/115 EFejl: 2
Eddig összesen 2048 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 105 TP-t kaptál. Jelenleg 633 603 TP-d van. A következő szinthez még 166 397 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, fagymágus, ongóliant. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/27 (+4%) szúrófegyverek: *23/100 vágófegyverek: 6/96
ütőfegyverek: 6/30 lőfegyverek: 21/78 dobófegyverek: 6/76

Óvatosság (labirintusokban): 0
133,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/62 2. nyomkövetés: 37/39 (+25%) 3. mászás: 9/46
4. csapdakészítés: 27/82 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/8 6. gyógyítás: 27/28
7. titkosírás: 3/74 8. felderítés: 17/21 9. szörnyidomítás: 2/5
10. teológia: 19/71 (+12%) 11. taumaturgia: 23/44 (+2%) 12. szerencsejáték: 2/36
13. versengés: 16/94 (+18%) 14. harcművészetek: 27/24 15. zene: 48/3 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/52 17. pszi: 18/75 (+20%) 18. zárnyitás: 1/29
19. vadászat: 3/29 20. bányászat: 32/3 21. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
troll bányász (#679) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 65, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 684, az összesen kapott pontszám: 71550. (összesen ölhető: 684 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 410.86 kg Megterheltség: 146%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
8 mákrózsa virág (#56) 4 szárnyas hernyó (#69) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bíbor morfplazma (#2450) 19 drótszőr (#37)
1 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68) 3 lótuszvirág (#447)
4 pirkit (#153) 6 quwarg tojás (#360) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137
48
49
50
51
52
53
54
55
56
(133,50) nukleáris cickányok (#155), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,50) oltár, 44. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanatok (#144)
(134,55) ezoterikus mardel (#184), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), Bartyos (5330. kalandozó)
(135,49) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), vortexmágus (#418)
(135,50) manaelementál (#290), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,55) ezoterikus mardel (#184), oltár
(136,51) nukleáris cickány (#155), 43. jellempróba, Tharr oltár
(136,52) ryuku gárdista (#360), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy árnymanó férfi
(136,53) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), varkaudar felderítő (#7133)
(136,54) bandita (#758), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

Üzenet küldése a karakternek