Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 27. 9h:01' EZ A 711. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 712. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5525 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a purifikátor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal megdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. (ld. enc.) 976 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 42, gyógyulás: 18, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [121,48] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
(Továbbmész...) [120,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [118,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Továbbmész...) [117,45] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [115,45] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-4 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 502 | bemész az 502. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kérődző etra testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [113,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
gyk 8 40 | gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért |
f 1553 | kísérletezel az 1553. tárggyal |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
f 712 | kísérletezel a 712. tárggyal |
f 212 | kísérletezel a 212. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 13 |
PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY) Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
Erő: | 22 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/6 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 270/152 | Jellem: | gonosz (106) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 156/6 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | * 22 | vágófegyverek: | 5 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 19 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 31 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 10 | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 62 (+1) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 10 | 12. taumaturgia: | 10 (+1) |
13. versengés: | 3 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 5 |
16. vadászat: | 15 | 17. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | sullár (#101) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm (#6) | hhaar burka (#32) | >> | karmos tankány (#137) | |
tüskepajzs (#30) | >> | udvari mágus (#142) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 70.87 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | etra hályog (#712) | 1 | purifikátor háj (#269) | 8 | tüske (#22) |